SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przygoda z siłownią- redukcja

Wysłana -
Witam piszę na forum ponieważ potrzebuje rady profesjonalistów, bardziej doświadczonych ludzi.
Jestem w stu procentach zmobilizowany aby zmienić swoje życie na zdrowsze. Nie pale rok czasu i teraz przyszedł czas na dietę i siłownie.
Mój cel to: dobrze wyglądać, większa siła i sprawność.
Pomóżcie co mam zacząć robić? Tylko redukcje i ćwiczyć na siłowni jaka dieta?
Ps. Pisząc komentarz napewno pomożesz mi bo jestem w stu procentach zdeterminowny.
Wiek: 23
Biceps: 35
Klatka: 108
Łydka: 39
Udo: 63
Pas: 105
Waga: 94
Wzrost: 185













Zmieniony przez - Zielony1777 w dniu 2018-07-19 12:51:18

Zmieniony przez - Zielony1777 w dniu 2018-07-19 12:51:52

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
trening siłowy i dieta to dwie podstawy, ale zacznijmy od diety:
wpierw do poczytania:
http://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html
http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html
http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html
http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety_cz.2-t821284.html

musisz policzyć swoje zapotrzebowanie wg tego wzoru:
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
później spróbuj coś ułożyć dla siebie i wstaw dietę wg wzoru:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

pomocne linki:
węglowodany: http://www.sfd.pl/-t1135388.html
białko: http://www.sfd.pl/-t1135440.html-
tłuszcz: http://www.sfd.pl/-t1135648.html

jak to ogarniesz to zajmiemy się treningiem w innym dziale
Wysłana -
3200 kcal przy redukcji odejmuje ok. 300 wychodzi 2900kcal dziennie.
Jak proporcjonalnie wyliczyc białko węgle i tłuszcz na kg ciała?
Wysłana -
tłuszcz przyjmij 1g na kg masy ciała
białko możesz dać na poziomie 2g na kg masy ciała
reszta z węglowodanów
Wysłana -
Mozesz też zacząć od tego jak obecnie się odżywiasz, jakiś punkt zaczepienia będzie lub na podstawie w/w tematów ułóż coś sam i daj do oceny
Wysłana -
W Twoim przypadku redukcja może okazać się dobrym rozwiązaniem. Pokaż w jaki sposób się obecnie odżywiasz.
Wysłana -
Przede wszystkim zmiana nawyków żywieniowych i wprowadzenie treningów siłowych. W miarę lat sylwetka będzie wyglądała coraz lepiej. Wklej jak się odżywiasz: http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Dziennik żywieniowy zrobie za pare dni, ale chciałbym zadać pytanie. Przy mojej masie musze przyjąć ok. 188g białka 94g tłuszczów i reszta to węgle. Czy jeżeli nie będę w stanie przyjąć takiej dawki białka moge wspomóc się odżywką białkową? Czy jest to aż tak ważne?
Czy robiąc redukcje tłuszczu później będę robił mase? Pytania troche może i banalne ale zależy mi żeby wiedzieć to teraz, ponieważ jestem bardzo zdeterminowany i nie będzie to przygoda na pare miesięcy.
Wysłana -
Do tego właśnie ona służy. W sytuacjach, gdy nie mamy czasu, czy ochoty na przygotowanie lub zjedzenie posiłku, uzupełniamy białko odżywką.

Nie rozumiem kolejnego pytania.
Wysłana -
Tzn którego?
Wysłana -
Białko możesz spokojnie obniżyć do jakiś 160 g. Zapotrzebowanie na ten składnik liczymy na beztłuszczową masę ciała.

Robisz redukcję do osiągniecia zadowalającego poziomu tkanki tłuszczowej.

Potem, jeśli chcesz "być większy" - robisz masę. Jeśli to co widzisz w lustrze, w pełni Cię zadowala - dbasz o to, by utrzymać efekty.
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź