SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przygoda z siłownią- redukcja

Wysłana -
Mleko nie jest złe, tego nikt nie napisał. Chodzi o to aby nie przesadzać w diecie z żadnym produktem.
Wysłana -
Nie jest ono złe. Po prostu nie ma w nim nic wartościowego. Jedyny powód dla którego widzę jego zastosowanie, to poprawa smaku posiłku, np. płatków owsianych.
Wysłana -
Mam poważny problem. Stosuje diete i próbuje ją poprawiać od tygodnia waga idzie w dół. Od 5 miesięcy temu ze 106.8 do teraz 92.8 od tygodnia siłownia. Ale problem jest taki że nie mogę dobić kalorii do 2900. Jem przeważnie ok. 2600kcal. Jem na przymus nie mam siły i ochoty aż tyle jeść. Powoli nie jest to śmieszne rzygać mi się chcę z przejedzenia. Dieta podobna do tej co ostatnio. Mieszam kurczaka z rybami. Dodałem siemie lniane i zamiast jajecznicy niekiedy owsianka. Obiady jem na parze, smaze na osełce.
Patrząc na fitatu wszystko ważąc jem ok.190-200g białka, 90-95 tłuszczy węgli 277g
Wysłana -
Kwestia tego jakie są efekty? Masa ciała nie jest ich wyznacznikiem. Jak zmieniły się Twoje obwody ciała, mierzone rano na czczo co 1-2 tygodnie?
Wysłana -
mozesz pomysleć o jakichś szejakch, płynne pokarmy łatwiej wprowadzić
Wysłana -
Taka sprawa że dopiero od poniedziałku wprowadzam diete naprawde czytając wiele forum książek wszystkiego cały dzień albo w kuchni albo coś czytam żeby było ok.
5 miechów temu miałem 106.8 bo sie poprostu zapuściłem ale jak ja to mówie nie trudno u mnie ze schudnięciem tak mi się wydaje. Odłożyłem cukier i troche jazdy na rowerze bardzo mało i 94kg.
W poniedziałek ważyłem się było 92.8 lecz zmieniłem swoją diete na poprostu zdrową. 2g białka 1g tłuszczy i reszta węgle tego sie trzymam to jest proste.
Centymetry sprawdze dopiero jeszcze po tygodniu. Powiedziałem że co 2 tygodnie sprawdzam. Wydaje mi się że wszystko jest ok. Natomiast zależy mi żeby jeść te 2800kcal, bo później nie chce stanąć na wadze bo 2200 kcal będzie mi starczało. Chcę co miesiąc schodzić pare kcal. Natomiast jest taki problem że jem od 3 dni ok.2500-2600 ale poprostu na przymus. 300g piersi,100g ryżu i sałatka poprostu mnie rozwala na łopatki. Nie wspomne że jem poprostu co chwile bo na raz nie potrafie zjeść 1.5k kcal. Jestem grubasem se względu że lubiałem cole i fast foody. Myślicie że jak zostane przy 2500k bedzie ok? Jem naprawde zdrowo widze to sam po sobie że moje całe życie się zmieniło. Czy tak jak kolega wyżej pić coś co ma ok. 300-500kcal. Ostatnio po siłowni piłem pół litra jogurtu i 3 banany w szefku ale poźniej miałem problemy ze zjedzeniem kolacji.

Proszę o pomoc dziękuje.
Dodam że nie jem odżywek i jestem w zupełności zdrowy.
Pozdrawiam
Wysłana -
W takim razie nie ma mowy o jakiejkolwiek kontroli efektów. Zacznij dobrze jeść, trenować i mierzyć obwody ciała. Wtedy będziemy wiedzieli coś więcej.
Wysłana -
Wyredukujesz i sylwetka będzie bardzo fajna - plażowa

Zapoznaj się z linkami, które wkleili Ci eksperci.
Ustaw sobie 4-5 posiłków i trzymaj się ich.

Jeżeli jest problem z wyrobieniem kaloryczności diety pomocne mogą okazać się tłuszcze.
Żadne odzywki nie są Ci potrzebne na tą chwilę... ustaw jadłospis tak aby w ostatnim posiłku było więcej tłuszczy kosztem węgli to dobije Ci dość mocno kaloryczność.

Używaj dobrych źródeł węglowodanów - ryż, kasza, owsianka, jaglak, makarony razowe
Warto zadbać o obecność zdrowych tłuszczy - Oliwa z oliwek, olej lniany, olej z wiesiołka itp
Źródłem białka powinien najlepiej żeby był indyk ewentualnie kurczak (chociaż to kwestia dyskusyjna), dobre tłuste mięso nie jest złe pod warunkiem że bedziesz pamietał o kaloryczności takiego mięsa, która jest większa.


Pamiętaj, że warzywa są Twoim przyjacielem
Owoce? - Jagody, jabłka, śliwki, czereśnie itp. ale tutaj raczej w małej ilości i fajną opcją jest danie ich do śniadania albo po treningu a z tymi bananami to bym nie przesadzał.

Treningi musisz uregulować i trzymać się jakiś założeń, warto notować swoje progresy.

Absolutnie 3/4 jednostki treningowe w tygodniu wystarczą - większa ilość prowadzi do zajechania układu nerwowego (deficyt + duży wysiłek) to prowadzi zaś do szybkiego wypalenia.
1/2 treningi metaboliczne
1/2 treningi typowo siłowe
Spacerów i lekkiej formy nie wliczaj jako trening - Ja np traktuje to jako relaks.

I możesz to ugryźć tak:
Pon siady wraz z wyjściem na palce + łączone z wyciskiem - całość 10x10 (tu jest ważne tempo)
Wt wiosło podchwytem + pompki - całość 10x10 (to jest ważne tempo)
Czw - Trening siłowy i tutaj mniejszy zakres ruchów a większy ciężar
Sob - Trening siłowy jw
4/5 ćwiczeń angażujących całe ciało - Przysiad, WL, Wiosło, Drążek, Zołnier 3/4 serie po 8/10 powt

Powodzenia i moc z Tobą!




Zmieniony przez - DAXXX-94 w dniu 2018-08-03 07:47:33
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź