SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przerwa od redukcji, co dalej?

Wysłana -
Witam, zacznę od ankiety działu, a potem opiszę swoją sytuację.

Płeć : mężczyzna
Wiek : 19
Waga : 75
Wzrost : 178
Obwód klatki : 96cm
Obwód ramienia : 27cm
Obwód talii : 87cm
Obwód uda : -
Obwód łydki : -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ???
Aktywność w ciągu dnia : Aplikacja nalicza mi średnio 5tyś kroków dziennie
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x trening FBW (1h) + 2x rower (1h)
Cel : Nie mam pojęcia.
Ograniczenia żywieniowe : Brak.
Stan zdrowia : Dobry.
Preferowane formy aktywności fizycznej : Trening siłowy i cardio. Za interwałami nie przepadam, ale jeśli będzie trzeba..
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Nie ma problemu
Stosowane wcześniej diety : Zbilansowana.

Sytuacja wygląda tak. Jestem nie nieudanej redukcji. 4 miesiące trzymania diety i 0 efektów. Zszedłem wtedy do 2400kcal. Zaleciliście mi (1 maja) przerwę od redukcji. Tak więc wszedłem od razu na 3100 kcal. Siedzę tak do dzisiaj. Co zauważyłem przez ten miesiąc? +2cm w pasie i ogólnie czuję się taki bardziej podlany. Teraz chciałbym poprosić o odpowiedzi na moje pytania:

1. Co robić dalej? Mogę już zacząć redukować czy jeszcze odpoczywać?
2. Ile mam procent fatu na oko? Nigdy nie potrafię tego ocenić.
3. Jaki dać rozkład makro? Generalnie mam wrażenie, że węgle mi nie służą. Aktualnie mam: 2g B/ 1,5g T i reszta węgle.
4. Czy mogę pić napoje typu zero? Mam do nich słabość.
5. Ile uciąć kalorii? Obliczyć nowe zapotrzebowanie ze wzoru i wtedy uciąć czy ucinać z aktualnego 3100kcal?

Ogólnie jeszcze poproszę o rady co robić, żeby w końcu mi się udało. Zapał jest, tylko brak efektów jest demotywujący. Nie chcę być znowu 4 miesiące w plecy. Dodam, że nie zależy mi na sylwetce na to lato. Mogę i redukować z 6 miesięcy, byle tylko spalić ten tłuszcz do 12% i zacząć robić masę mięśniową.

Zdjęcia sylwetki: https://imgur.com/a/AGy8Bu4 (wszystkie 3 zdjęcia z każdej strony, wystarczy przesunąć scrollem w dol)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
To 4 miesiące redukowales bez efektu ?
Nie mogłeś wcześniej coś zmienić ?
Tłuszcz jest ale miesni nie ma , dalsze redukowanie jest bez sensu .poytzebujesz dobrego treningu a nie zabawy
Wysłana -
Tak, 4 miesiące bez efektów. Trening mam i zawsze trenuje do upadku mięśniowego. Nie mam pojęcia co robić. Skoro redukcja nie ma sensu to co w takim razie ma sens.. Osobiście wolałbym zredukować do zadowalającego poziomu tkanki tłuszczowej, a potem zacząć masę.


Zmieniony przez - syen w dniu 2018-05-31 17:45:16
Wysłana -
Wstaw tutaj swoją obecna diete i trening
Wysłana -
Proszę dieta:

Już się biorę za wypisanie treningu.
Wysłana -
Trening A: Przysiad ze sztangielkami 4s
Wyciskanie sztangielek leżąc 4s
Wiosłowanie w opadzie tułowia 4s
Wyciskanie sztangielek siedząc 4s
Uginanie ramion ze sztangielkami 4s
Spięcia brzucha z obciążeniem 4s

Trening B: Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami 4s
Pompki na podwyższeniu 4s
Wiosłowanie w opadzie tułowia 4s
Wyciskanie hantli siedząc 4s
Wyciskanie francuskie hantli siedząc 4s
Wspięcia na palce z hantlem 4s

Treningi robię naprzemiennie i zawsze do upadku mięśniowego.

Mógłbym prosić teraz o konkrety? Jakie działania podjąć?


Zmieniony przez - syen w dniu 2018-05-31 18:59:05
Wysłana -
Masz jakiś progres w wyciskaniu tych sztangielek ? Trening i dieta wyglądają ok ale te sztangielki :)
Wysłana -
Przez miesiąc ciężko o progres. Generalnie zawsze staram sie robić o te jedno czy dwa powtórzenia wiecej, a gdy dojdę do około 15 powtórzen to dodaje ciężaru. Doradzi ktoś jakie rozwiązanie będzie dla mnie najlepsze? Potrzeba mi konkretów bo chce sie zabrać do pracy.
Wysłana -
Proponuje poczytać
https://potreningu.pl/articles/5711/7-bledow-utrudniajacych-budowe-miesni
https://potreningu.pl/articles/5681/korzysci-plynace-z-treningu-calego-ciala---full-body-workout 
Wysłana -
Dzięki za artykuły, ale już dawno je przeczytałem. Czy w końcu powie mi ktoś co mam robić? Na prawdę źle się czuję z tym tłuszczem.
Wysłana -
Jakbyś przeczytał to byś wiedział ze machanie po 15 powtórzeń ciężarkami nic nie daje . Sztanga i podstawowe ćwiczenia wielostawowe a nie pompowanie bicepsa
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź