SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przerost formy nad treścią, brak kondycji

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1599

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1232
Witam

Mam 20 lat, 173 cm wzrostu i 82 kg wagi. Ćwiczę od ponad 4 lat, jakiś mega wycięty nie jestem ale ulany też nie. Progres siłowy na bieżąco. Treningi 4 razy w tygodniu. Przyszedł maj miesiąc zaliczeń w wojsku i pojawia się problem. O ile podciaganie bieganie sprint, koperty skok w dal itp idzie ponad przeciętnie o tyle bieganie na 3km jest w przysłowiowej dupie. Dzisiaj zrobiłem 3km w 16 min gdzie 14 30 to jest maks. W połowie drogi spuchlem i wszystko siadlo. Przyczyn może być wiele przede wszystkim trening nóg - tego praktycznie nie robię. Cardio minimalne bo 4x w tygodniu z rana 3 km i to często wychodzi mniej. Jestem na redukcji obecnie 2150 kcal. Pytanie co robić jak to naprawić co jeść czego nie jeść ile biegać jak biegać żeby ten czas poprawić. Powiem tylko że pół roku temu miałem o prawie 2 min lepszy czas na te 3km.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MarcelQ Instruktor SFD
Ekspert
Szacuny 420 Napisanych postów 20241 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 171132
Nie robisz zadnej formy aerobow i w tym jest problem, po treningu silowym dobrze by bylo abys wykonywal cokolwiek aerobowego, moze byc to rowerek, orbiyrek, bieznia. Raz w tygodniu dobrze by bylo przebiec te 3km na bierzni(400m) bedzie to 8 kolek.

" I pamietaj szacunek to wszystko "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert