SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Przenoszenie sztangielki w lezeniu w poprzek lawki (klata) : czy warto?

Wysłana -


Tak, skorzystalem z funkcji syrcz i nic nie znalazlem:)

Kiedys sie sprzeczano, ze niby to nic nie daje, inny sie tym bardzo zachwycali ( kumpel mi to mowil ). Stosuje to cwiczenie na koniec katowania klaty no i nie wiem czy jest sens.

Podam linka, dla tych co nie wiedza jak to wyglada ( ale takich pewnie jest baardzo malo )

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
warto
Wysłana -
Mi to idze na plecy, robie to tylko na treningu pleców.
Wysłana -
jesli wykonuje sie je prawidlowo tzn. potrafi sie wyizolowac klatke to jak najbardziej
Wysłana -
bzdura, co znaczy "prawidłowo czyli wyizolować klatkę" ?

Przenoszenie jest i zawsze było ćwiczeniem rozciągającym na plecy, jego wpływ na klatkę jest zauważalny, ale na "klatkę" a nie na mięśnie piersiowe, na zwiększenie objętości klatki.
Wysłana -
więć wedlug Ciebie Krzychu powinno się ćwiczenie to włączać do planu na klatke czy na plecy?? ja gdzies czytalem w necie ze w azaleznosci od szerokosci uchwyetu (sztangielka wąsko lub sztanga szerzej) pracuja plecy albo klata
Wysłana -
sory za wprowadzanie w blad
Wysłana -
Witam !!!
Wedlug mnie jest to cwiczenie zdecydowanie do rozwijania klatki piersiowej. Sam stosuje i polecam wszystkim
Wysłana -
Krzychu dobrze śpiewa.. nie wprowadzajcie chłopaka w błąd, słuchajcie typa a będziecie wielcy
Wysłana -
o ile mi wiadomo to ma spory wplyw na klatke piersiowa (kościec)
mi pomaga przy krzywym mostku (po dwoch miesiacach cwiczen widac roznice, znikoma ale jest)
Wysłana -
ja mam aktualnie tylko hantle do dyspozycji: jak mam wykonywać to ćwieczenie by bardziej szło na klate, tak wyglądać będzie mój trening od przyszłego tygodnia:
PONIEDZIAŁEK
KLATKA (14)
1. Wyciskanie hantli skos (z łączeniem) 12-10-10-8
2. Wyciskanie hantli w leżeniu poziomym 12-10-10-8
3. Rozpiętki (skos) 12-12-12
3. Przenoszenie hantli w leżeniu 10-10-10

TRICEPS (8)
1. Wyciskanie hantli „francuskie” w leżeniu 12-10-10-8
2. Pompki w podporze tyłem (z obciążeniem) 15-15-15

ŚRODA
PLECY (13)
1. Wiosłowanie hantlami w opadzie prostopadle 12-12-10-10-8
2. Wiosłowanie hantlami w opadzie wzdłuż tułowia 12-10-10-8
3. Martwy ciąg z hantlami 12-12-12-12

BICEPS + PRZEDRAMIĘ (7 + 6)
1. Uginanie ramion z hantlami 12-10-10-8
2. Uginanie ramion z hantlami w oparciu o kolano 10-10-10
3. Uginanie nadgarstków nachwytem z hantlami 15-15-15
4. Uginanie nadgarstków podchwytem z hantlami 15-15-15


i od razy spytam czy taki trening na plecy może być, zaznaczam, że mam tylko hantle, czworoboczne robie razem z barkami
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź