SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przemyslenia

Wysłana -
Hola hola ! Przecież już był


"Wciąż mam nadzieję, że czasem myślisz o mnie jeszcze... :("
Wysłana -
Wiem,ale na 100% Michail kiedys w jakims poscie powiedzial,zeby chinskie bicze stosowac z ciepla woda na koncu.
Wysłana -
tez syszałem że zaczynamy od ciepłych i na nich kończymy

Flajek - The God Of The Net
Wysłana -
I powtarzam to-to dobra metoda-polecam. Pozdro/

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail
Wysłana -
Witam!

Znalazłem pewien artykuł dotyczący kąpieli pod prysznicem, przedstawie tylko fragment - mam nadzieje, że się przyda:

"(...) Ważne, by rozpocząć go letnią wodą, potem zaaplikować gorącą i zakończyć oblewając ciało chłodnym strumieniem. Taki zabieg zamknie rozszerzone pory skórne i doda ci animuszu (...)."

Źródło: "Forma" Nr 6 (16) czerwiec 2002, str. 54



Pozdrawiam, Corvus

- Bóg też zaczynał od zera. -
Wysłana -
Zapomniałem dodać, że biorę taki prysznic codziennie rano i zaraz po treningu. Nic tak nie odświeża i dodaje energii jak taka właśnie kąpiel. Naprawdę super sprawa - polecam spróbować.

Z kolei gorącą kąpiel polecam przed snem - śpisz po niej jak dziecko...

Pozdrawiam, Corvus

- Bóg też zaczynał od zera. -
Wysłana -
Moim zdaniem prysznic powinnismy zakanczyc na wodzie chlodnej. Bedzie to z korzyscia zarowno dla skory jak i dla naszego samopoczucia. Nie upieram sie jednak ze jest to optymalne rozwiazanie. Chetnie dowiedzialbym sie dlaczego Michail proponuje na koniec ciepla wode?
Napewno natomiast nie nalezy uzywac podczas calej kapieli wody bardzo zimnej lub bardzo cieplej. W pierwszym przypadku nasze naczynia krwionosne w odpowiedzi na zimne otodczenie zmniejsza swoja srednice i ryzykujemy zawrotami glowy i zlym samopoczuciem w drugim zas niepotrzebnie pobudzimy iklad krwionosny do wtezonej pracy po ciezkim treningu. Widoma oznaka tego beda uwypuklone zyly a takze ogolne oslabienie i sennosc.Nie nalezy takze brac prysznica bezposrednio po skonczonych cwiczeniach. Nalezy odczekac az nasze tetno spadnie ponizej 100 co w zaleznosci od kondycji i intensywnosci treningu moze potrwac od 3 do 10 minut. Bardzo cenna byla tez uwaga kolegi ktory odradzal zimny prysznic PRZED treningiem. Nie tylko ze wzgledu na prace miesni ale takze (a w przypadku cwiczen nog lub biegania zwlaszcza) ryzykujemy kontuzja kolan. Pozdrawiam

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
Wysłana -
W 100% się z Tobą zgadzam - sog.

Pozdrawiam, Corvus

- Bóg też zaczynał od zera. -
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź