SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Przekąski

Wysłana -
Cze wszystkim.
Co jadacie na przekąski, np. żeby to można było ze sobą wziąść.
Ja osobiście biore w takim plastkiowym pojemniku, ryż z jogurtem i bananem, ewenetualnie z biłaym serem, albo coś w tym guście.
Może podsuniecie mi jakieś pomysły.
Jakby ktoś miał jakies fajne przepisy z podanymi wartościami odżywczymi będe wdzięczny.
Z góry dzięki

Luke
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ad16. Podjadanie ma złą reputację, ale przecież jedzenie pomiędzy posiłkami nie musi koniecznie prowadzić do zachwiania zdrowej diety. Badania wykazały, że jedzenie kilku małych posiłków dziennie zamiast jednego dużego jest lepsze. Musisz jednak wybrać właściwe pokarmy. Na przykład precelki lub prażona kukurydza bez tłuszczu zamiast ziemniaczanych chipsów, dostarczą w miarę pożywnej przekąski o niewielkiej liczbie kalorii. Kluczem do zdrowego podjadania jest wybór różnorodnych przekąsek, które dostarczają dobrej mieszanki witamin i składników mineralnych, błonnika i złożonych węglowodanów. Zjadanie małej ilości jedzenia w ciągu dnia utrzymuje poziom cukru na bardzo stałym poziomie. To z kolei może pomóc w kontroli poziomu cholesterolu, a także zmniejsz ryzyko choroby serca. Stały poziom cukru we krwi zapobiega także skokom poziomu insuliny, które wzmagają syntezę i zaleganie tłuszczu. przekąska potrafi zregenerować fizyczną i intelektualną energię zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz i podjadanie tak naprawdę pomaga w kontrolowaniu wagi, gdy obniża apetyt. Oczywiście nie każde podjadanie jest korzystne. Przekąski mogą zwiększyć ilość niechcianego tłuszczu i kalorii w diecie, zwłaszcza jeśli są to zwykłe ciasteczka lub cukierki. "Nieświadomi" podjadacze, którzy nie myślą o zawartości swoich przekąsek, powinni zająć się poważnym planowaniem. Zalecane jest porcjowanie przekąsek zawczasu lub kupowanie przekąsek już porcjowanych, takich jak małe torebki niesłonych precelków lub miniaturowych ciasteczek ryżowych. Tak więc dokładnie planując i urozmaicając przekąski, możesz uczynić podjadanie miłym i zdrowym zwyczajem (post Si2uiela nie po to jest glownym postem zeby go nie czyatc !!!!!! )

>>>>Bez Masy Nie Ma Klasy , Ale Są Zakwasy<<<<
Wysłana -
Ja bym dodał ze dobra przekaska sa wafle ryzowe nie sa tuczee a wrecz pomogaja trwienie poniewaz zwieraja asz 6,8g błonika/100g. Sa lekie i małe

<<<<Jeśli chcesz komuś obić twarz najpierw ją sam musisz nadstawić>>>>
Wysłana -
Ok Berez, ale te wafle ryżowe to prawie same węglowodany, a jak dorzucić trochę białka do takiej przekąski ?

Luke
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź