Dnia 2013-02-28 o godzinie 14:53:10 dokonałem zamówienia nr 204046. Pomimo mojego kontaktu telefonicznego ze sklepem(niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć z kim rozmawiałem, ale był to męski głos) zamówienie zostało wysłane dopiero dnia 2013-03-06, chociaż dzwoniąc dwa dni wcześniej(4 marca) zostałem ZAPEWNIONY, że paczka zostanie puszczona jeszcze tego samego dnia. Niestety na stronie status paczki wciąż się nie zmieniał i podczas drugiego mojego telefonu do sfd(5 marca), męski głos w słuchawce powiedział, że paczka nie została jeszcze wysłana. Grzecznie zapytałem dlaczego czekam na wysłanie paczki ze sklepu już 5 dni mimo tego, że dzwoniłem do sklepu w tej sprawie. Pan powiedział, że zamówienie zagubiło się widocznie i żebym przy kolejnym podał jego nr w celu rekompensaty zaistniałej sytuacji.
Więc robiąc kolejne zamówienie(nr 222536) w uwagach napisałem: ostatnio moje zamowienie nr 204046 bylo wysylane tydzien z magazynu mimo tego, ze dzwonilem w tej sprawie kilkukrotnie. nr owego zamowienia mialem podac podczas robienia kolejnej paczki wiec podaje! pozdrawiam i licze, ze tym razem paczka bedzie wyslana troche szybciej(w koncu przy produktach napisane jest wysylka w ciagu 24h)
Jak wielki był mój zawód kiedy otworzyłem paczkę i nie zobaczyłem w niej nic poza tym, co zamówiłem. Nie liczyłem na cudowny gratis, ale dostałem telefoniczne zapewnienie rekompensaty. Może rekompensatą było to, że tym razem czekałem na wysyłkę JEDYNIE 2 dni?? Co zatem znaczy wg. sklepu Wysyłka: w ciągu 24h???
Jestem wielce rozczarowany postawą pracowników sklepu i jeśli sytuacja się powtórzy to przestanę kupować wraz ze znajomymi produkty ze sklepu sfd.
Pozdrawiam, zdegustowany klient.