SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nasz klient nasz pan

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 373 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8905
Jestem stałym klientem sfd. Nie robię zakupów w żadnym innym sklepie, jestem jednak zdegustowany i zawiedziony postawą pracowników sklepu. Mianowicie:
Dnia 2013-02-28 o godzinie 14:53:10 dokonałem zamówienia nr 204046. Pomimo mojego kontaktu telefonicznego ze sklepem(niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć z kim rozmawiałem, ale był to męski głos) zamówienie zostało wysłane dopiero dnia 2013-03-06, chociaż dzwoniąc dwa dni wcześniej(4 marca) zostałem ZAPEWNIONY, że paczka zostanie puszczona jeszcze tego samego dnia. Niestety na stronie status paczki wciąż się nie zmieniał i podczas drugiego mojego telefonu do sfd(5 marca), męski głos w słuchawce powiedział, że paczka nie została jeszcze wysłana. Grzecznie zapytałem dlaczego czekam na wysłanie paczki ze sklepu już 5 dni mimo tego, że dzwoniłem do sklepu w tej sprawie. Pan powiedział, że zamówienie zagubiło się widocznie i żebym przy kolejnym podał jego nr w celu rekompensaty zaistniałej sytuacji.

Więc robiąc kolejne zamówienie(nr 222536) w uwagach napisałem: ostatnio moje zamowienie nr 204046 bylo wysylane tydzien z magazynu mimo tego, ze dzwonilem w tej sprawie kilkukrotnie. nr owego zamowienia mialem podac podczas robienia kolejnej paczki wiec podaje! pozdrawiam i licze, ze tym razem paczka bedzie wyslana troche szybciej(w koncu przy produktach napisane jest wysylka w ciagu 24h)

Jak wielki był mój zawód kiedy otworzyłem paczkę i nie zobaczyłem w niej nic poza tym, co zamówiłem. Nie liczyłem na cudowny gratis, ale dostałem telefoniczne zapewnienie rekompensaty. Może rekompensatą było to, że tym razem czekałem na wysyłkę JEDYNIE 2 dni?? Co zatem znaczy wg. sklepu Wysyłka: w ciągu 24h???

Jestem wielce rozczarowany postawą pracowników sklepu i jeśli sytuacja się powtórzy to przestanę kupować wraz ze znajomymi produkty ze sklepu sfd.

Pozdrawiam, zdegustowany klient.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
shila sklep.sfd.pl
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2771 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12919
Witam, bardzo przepraszamy za wcześniejsze opóźnienie. Podejrzewam, że brak obiecanego gratisu spowodowany był brakiem jasnej informacji, zawsze prosimy aby klienci pisali "gratis ustalony z ...." - wtedy wiadomo, czego szukać. Po złożeniu kolejnego zamówienia wpisz w uwagach "gratisy ustalone z shila", a do mnie na maila wyślij numer tego zamówienia - dopilnuję abyś znalazł coś w paczce, poza zamówionymi produktami.

SKLEP.SFD.PL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3
Ja dostałem gratis w postaci tego https://sklep.sfd.pl/ActivLab_DH_Vitality_Complex_blister-opis28615.html i byłby to całkiem sympatyczny prezent gdyby nie to, że blister z tabletkami był popękany i kilka tabletek było na wierzchu. Biorąc też pod uwagę, że inne przedmioty zakupione wyglądały jakby były wyciągnięte z dawno odwiedzanej piwnicy będę się musiał wstrzymać z wypróbowaniem tego produktu ;) Poza tym przesyłka przyszła bardzo szybko ale taki mały niesmak pozostał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
shila sklep.sfd.pl
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2771 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12919
Uzupełnij formularz reklamacyjny :https://sklep.sfd.pl/aspx/Reklamacja.aspx 

SKLEP.SFD.PL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 7510 Napisanych postów 49513 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 385489
ja wsumie ostatnio byłem zaskoczony bo ktos ze sklepu do mnie zadzwonił ze brakuje omegi i czy wysłąć bez niej bo przy wczesniejszych zamówieniach zadnej informacji nie miałem ze czegoś brakuje i czekałem tez
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dostepność

Następny temat

Połączenie zamówień 225807 i 226031

WHEY premium