KGHM Polska Miedz s.A
PKN Orlen
GK PGNiG SA
Naszym wyborem jest -
KGHM ma wyłączne prawo do zamieszczania wizerunku mojego zawodnika w reklamach,plakatach,banerach oraz bilbordach.Zawodnik również musi pokazać się na imprezach charytatywnych organizowanych przez spółke..
Korzysci dla firmy -
- skuteczność dotarcia przekazu do odbiorców (np. w przypadku banneru reklamowego na wydarzeniu sportowym lub na koncercie transmitowanym w telewizji, dodatkowo logo na plakatach i reklamach informujących o imprezie)
- kształtowanie prospołecznego wizerunku sponsora, wpływającego na zwiększenie jego prestiżu w oczach odbiorców (np. w przypadku sponsoringu imprez charytatywnych, nastawionych na cele społeczne)
- możliwość zwiększenia znajomości marki/firmy wśród odbiorców
Kwota sponsoringu - 12 tys mieśięcznie + pokrycie kosztów wyjazdów oraz zakwaterowania na zawody
12 tys zł wydajemy na -
Karnet 250zł
Suplementy - 3500
Dieta - 3000
Koszty dojazdu na treningi - 250
Lekarz - 1500
Trener - 1200
Odnowa biologiczna - 2000
Odzież,pasy itp. - 300
Zmieniony przez - arekmos81 w dniu 2012-03-25 22:31:41
"Nigdy się nie poddawaj,porażka nigdy nie oznacza końca lecz początek drogi do zwycięstwa"