11.12.2017r z przedpłata na konto dziś jest 21.12.2017 i brak paczki, brak pieniędzy ... po czterokrotnym kontakcie telefonicznym w którym to w każdym dniu byłem zapewniany przez pracowników SFD że paczka zostanie nadana, co oczywiście nie miało miejsca oraz po kontakcie mailowym w którym to nawet nikt nie raczył odpowiedzieć, wierzę w to że polityka firmy w kontakcie z klientem na Święta zmieni się i SFD w końcu zrobi mi prezent nadając moją paczke na którą już tyle dni czekam bo przecież nie zamówiłem jej z Chin.
...
Napisał(a)
Witam złożyłem zamówienie nr 1373333
11.12.2017r z przedpłata na konto dziś jest 21.12.2017 i brak paczki, brak pieniędzy ... po czterokrotnym kontakcie telefonicznym w którym to w każdym dniu byłem zapewniany przez pracowników SFD że paczka zostanie nadana, co oczywiście nie miało miejsca oraz po kontakcie mailowym w którym to nawet nikt nie raczył odpowiedzieć, wierzę w to że polityka firmy w kontakcie z klientem na Święta zmieni się i SFD w końcu zrobi mi prezent nadając moją paczke na którą już tyle dni czekam bo przecież nie zamówiłem jej z Chin.
11.12.2017r z przedpłata na konto dziś jest 21.12.2017 i brak paczki, brak pieniędzy ... po czterokrotnym kontakcie telefonicznym w którym to w każdym dniu byłem zapewniany przez pracowników SFD że paczka zostanie nadana, co oczywiście nie miało miejsca oraz po kontakcie mailowym w którym to nawet nikt nie raczył odpowiedzieć, wierzę w to że polityka firmy w kontakcie z klientem na Święta zmieni się i SFD w końcu zrobi mi prezent nadając moją paczke na którą już tyle dni czekam bo przecież nie zamówiłem jej z Chin.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Witam,
sprawa została omówiona w dniu dzisiejszym telefonicznie.
Raz jeszcze przepraszamy za opóźnienia.
sprawa została omówiona w dniu dzisiejszym telefonicznie.
Raz jeszcze przepraszamy za opóźnienia.
Pozdrawiam
Dawid Miś | Ekspert sklepu
[email protected]
www.sklep.sfd.pl
Polecane artykuły