SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomylone zamowienie

temat działu:

Biuro Obsługi Klienta

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2085

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3034
zamówiłem gryf wzmocniony o rostawie 126 pomiedzy miejscem na ciezary, dostaklem tańszy gryf z rozstawem 112 cm.... jestem wqrw... bo zamówielm wszystko w marbo zeby pasowalo i tak na tym wyszedlem.... stojaki z asekuracja majak rozstaw 120nie wiem po co mi gryf 112...dzwonie zeby kogos pochwalic a tam reklamacje tylko mail .... ciekaw jestem co teraz

Do Yor BesT Or Die Like The ReSt ™

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 710 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6631
Po co tutaj spamujesz zamiast się z nimi skontaktować? Marbo ma bardzo dobrze działający dział reklamacji i zawsze starają się iść klientowi na rękę, sam z tego korzystałem i byłem bardzo zadowolony ze współpracy :) Istnieje coś takiego jak czynnik ludzki skłonny do pomyłek :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wprowadzanie klienta w błąd

Następny temat

Zamówienie numer: 669334

WHEY premium