SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Przedramiona lub palce

Wysłana -
Cześć, chciałem po ćwiczyć przedramiona.
Robiłem spacer farmera z hantlami, talerzami i wiszenie na drążku
Niestety od wiszenia na drążku mam okropne odciski i boli mnie jak wiszę
starałem się jakoś wisieć na palcach, tak samo ze spacerem farmerach
nie trzymałem w pełnych dłoniach tylko w palcach
czy będzie działało to na przedramiona, ewentualnie na wzmocnienie palców?
czy odradzacie takie coś?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
tutaj masz tez pare wariantow, jak mozna ytrenowac przedramiona
http://www.sfd.pl/art/Trening/Niekonwencjonalne_ćwiczenia_na_piekielnie_mocny_chwyt-a2065.html

co do opcji z palsami, bardziej znaczenie dla funkcji naszych dloni bedzie mial pelen zacisk
Wysłana -
kamelo99
Cześć, chciałem po ćwiczyć przedramiona.
Robiłem spacer farmera z hantlami, talerzami i wiszenie na drążku
Niestety od wiszenia na drążku mam okropne odciski i boli mnie jak wiszę
starałem się jakoś wisieć na palcach, tak samo ze spacerem farmerach
nie trzymałem w pełnych dłoniach tylko w palcach
czy będzie działało to na przedramiona, ewentualnie na wzmocnienie palców?
czy odradzacie takie coś?


A nie pomogły spacer farmera i trzymanie talerza? Ja przedramiona mam w miarę silne, ale spacer farmera z przyzwoitym ciężarem demoluje przedramię.
Wysłana -
u mnie najlepsza robote robi trzymanie dwóch talerzy scisknych dlonia do siebie, pali az milo
Wysłana -
panowie, pomogło dzisiaj odczuwam bardzo mocno przedramię. Tylko pytam czy na dłuższa mete trzymanie tego w palcach z powodu odcisków zamiast w pełnym chwycie jest bardzo szkodliwe
Wysłana -
kamelo99
panowie, pomogło dzisiaj odczuwam bardzo mocno przedramię. Tylko pytam czy na dłuższa mete trzymanie tego w palcach z powodu odcisków zamiast w pełnym chwycie jest bardzo szkodliwe


Nie powinno być problemu bo w poostałych ćwiczeniach pracujesz również przedramieniem w inny sposób więc rozwój przedramion jest bardziej kompleksowy.
Wysłana -
Twoim celem jest siła chwytu czy rozbudowa mięsni przedramion?
Wysłana -
@ronie 220 przedramiona







Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-07-08 19:26:22
Wysłana -
tu masz jeszcze fajny artykuł http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._15__IMADŁO_ZAMIAST_DŁONI-t1127808.html


tak przeglądam forum i widzę że Ty ze wszystkim raczej masz problem.
Wysłana -
kamelo99
@ronie 220 przedramiona








Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-07-08 19:26:22





Dla mnie najlepszym ćwiczeniem na pogrubienie przedramion są ciężkie młotki z hantlami (lekko oszukane) i uginanie sztangi nachwytem. Jako uzupełnienie uginanie nadgarstków w oparciu o ławkę.
Wysłana -
anubis84
tu masz jeszcze fajny artykuł http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._15__IMADŁO_ZAMIAST_DŁONI-t1127808.html


tak przeglądam forum i widzę że Ty ze wszystkim raczej masz problem.
też to zauważyłeś ???


Zmieniony przez - Lucyna86 w dniu 2018-07-08 21:32:29
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź