SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Piłka Nożna

Dodaj odpowiedź

Przed meczem

Wysłana -
Hmm ten temat sluzy sposobom przygotowywania sie przed meczem aby zyskac jak najlepszeefekty.
Ostatnio sie dowiedzialem ze ok juz 2 dni przed zawodami trzeba pic bardzo duzo niegazowanej wody z sokiem porzeczkowym w celu nawodnienia organizmu.Pijemy ca 5 minut kilga wiakszych lykow i tak przez caly dzien albo 2.Sikamy i dalej pijemy i tak w kolko.To bardzo pomaga w wydolnosci.

Mozna takze przed rozgrzewka wypic butelke tussipect'u (syrop dla dzieci bez recepty) ale jest to niedozwolony srodek.Raz za czas oczywiscie mozna jak nie ma zadnych testow na poziomie nizszych lig.A najlepszeze nie ma zadnych srodkow ubocznych.A kopa daje!!!

Jezeli w klubie jest masazysta to swietnym sposobem jest szybki sportowy masarz mascia rozgrzewajaca.Pobudzi to miesnie do lepszej pracy i co bardzo wazne zapobiegnie kontuzja.

W dzien zawodow rano takze trzeba pamietac o dobrym odrzywianiu.Sniadanie powinno byc bardzo energetyczne.Slyszalem ze kanapki z nutella sa bardzo wskazane.(jak ktos wie co nalezy jesc niech nie podzieli wiedza)

Gdy juz wychodzimy nameczi jest zimno lub chlodno doskonalym sposobem sa kropeli OLBAS OIL.Pere kropel na koszulke w okolicach klatki i oddychamy swobodnie i bez kataru.

Przed meczem (jak jest popoludniu) na obiad jesc duzo makaronu ziemniakow a najlepiej ryzu zeby miec energie na mecz.

Jak macie jeszcze dobre sposoby przygotowywania sie na mecz to sie wpisujcie.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja na mecz jak jest to sie przygotowuje tak:
1 kupuje 6pak piwka, dzwonie do kolezki ze mam fajne palenie i on do mnie wpada, ale czesto jest tak ze do drugiej połowy juz nie doczekam
2 albo tak kupuje flaszke i idziemy do kolezki ,a ona ma juz przygotowane ogóreczki i śledzika i tez gramy
Wysłana -
Ale gracie chyba te mecze na kompie albo PS
Wysłana -
przewaznie przed TV
Wysłana -
Przed telewizorem nie dotrzymujesz 2 polowy??? :):):) Ufff brak formy pij wiecej a z czasem 90 minut minie i nie odpadniesz :) Trening czyni mistrza :)
Wysłana -
Zapomnialem dodac ze bardzo wskazane jest spozyc 2-3 dojrzałe banany jakies 45-60 minut przed meczem.Zawieraja duzo weglowodanow ktore posiadaja duza wartosc energetyczna a to jak wiemy w meczu jest bardzo wazne.
Wysłana -
ja przed meczem tak 2,3 h nic nie jem tylko z 1 h przed wale se maluska kawke i popijam isostar z lekka, z rana w dzien meczu ktory jest o 1800 zazwyczaj mam lekki trening calego ciala, i basenika potem sniadanie bedace
najwazniejszym posilkiem dnia w dosyc duzych ilosciach ale lekkie ( duzo jablek )
mam tez harmonogram uprawiania seksu i walenie szeryfa by byc w optymalnej formie ale generalnie seks przed meczem nie wskazany ( jestes wtedy bardziej agresywny i kreatywny ) ale tez nie zameczac sie tygodniami nie waleniem stefcia czy siksy bo ta meczy organizm psychicznie i potrzebuje wiecej czasu na odbodowe zuzytych podczas wysilku komorek itp.itd.
Wysłana -


Ja przed meczem ok 2h wypijam 2 kawy i jazda
Wysłana -
Oczywiscie nie mowilem o takich dopalaczach jak redbull bo to wiadomo.Tylko nalezy to pic ok pol godziny przed rozgrzewka.Zaraz przed meczem i w polowie mozna sobie isostarka walnac.Wrto tez dodac ze nie nalezy spac duzo przed meczem.Tzn jesli jest powiedzmy mecz o 2 to nie spac do 11 czy 12 bo to tez nie dobrze. Pozdrawiam
Wysłana -
Chcialem podzielic sie jescze innymi moimi wiadomosciami ktore nabylem.


Rano z ta nutella troche przesadzilem ale sie nie znalem wtedy.Jezeli mecz popoludniu to rano jajecznica naprzyklad bądz serek chudy albo poltlusty z płatkami musli.Moze byc bez platkow.Zeby sie lepiej jadlo to mozna dodac jogurt naturalny.Cukier niewskazany do tego serka chodz mozna troszeczke dodac ale tylko do smaku.Nastepnie chodzi o sprawy psychiki.Naprawde trzeba sie nastawic dobrze do meczu juz dzien wczesniej trzeba sobie uswiadomic ze trzeba dac z sibie wszystko.Fajna muzyczka w głosnikach i przygotowywanie sprzetu naprawde wprowadza w trans.Wlasnie sprawa sprzetu.Dal mnie gosc ktory przychodzi w brudnych butach i w spoconym sprzecie po treningu to nie pilkarz.Tak to mozna w a klasie ale i tak wto wstyd.Butki powinny byc ladnie wypastowane a np laikry pod spodenki swierze i czyste.Ok wiec koncentroac sie mozemy w przerwie miedzy sniadaniem a obiadem.Ufff zapomnialbym.Rozciaganie jest supermegawazne.Rano (z godzinke po przebudzeniu) porozciagac sie solidnie.O tym juz nie bede pisal bo kazdy pilkarz powinien sie znac.Obiadek jak pisalem w innym poscie.Ryz, piers z kurczaka, makaron...z tym ze ryz jest najlepszy i znow BEZ CUKRU a jak juz nie mozecie zjesc to naprawde male ilosci do smaku.Piers z kurczaka oczywiscie tez swietna ale ryz lepszy.Dlatego ze kurczak jest przewaznie jedzony z tluszczem ktory spowalnia trawienie kurczaczka.Kiedy jeść? dwie i pol godziny przed meczem (lub nawet rozgrzewka) kurczaka a ryz troche wczesniej ok 2h przed meczem.Pol godziny po zjedzeniu nie popijac niczym nawet herbata.(no chyba ze w czasie obiadu).Znaczy to sa takie naprawde szczególiki i jak sie czegos napijecie to naprawde sie nic nie stanie.No zaraz przed meczem to koncentracja.I nie uwazan ze nie nalezy sie smiac w autokarze...chyab ze trener tak zarzadzi.Atmosfera jest super super wazna.
Ok to juz chyba wszystko co chcialem dodac do postu.

Pozdrawiam
Wysłana -
"wypic butelke tussipect'u (syrop dla dzieci bez recepty) ale jest to niedozwolony srodek" mozesz to troche bardziej opisać ?? bo bym chetnie skorzystał
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź