SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosze o podpowiedż bądź nakierowanie s prawie odżywek

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 533

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4
Witam. 34 lat 130 kg 179 cm.
Tragedia. wiem o tym... Dlatego rdukuje posiłki, 2x cardio i 2 x siłka w tygodniu.
Trochę czytałem na temat odżywek i wspomagaczy i zamierzam takie brać:
Beta-alanine endurance max
Creatine muscle max
Vitaminall

Czy taki zestaw będzie ok aby mi pomóc rownież zdrowotnie?
Czy trzeba może białko do tego i BCAA?

Jestem zielony w tych sprawach i nie mam trenera... ćwiczę sam...
P.s. Zdrowy w 99% jestem.
Bardzo dziękuję za każdą pomoc i opinię...
Pozdrawiam....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9033 Napisanych postów 82682 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699322
Witam ,
na samym początku nie kupuj zbyt wiele suplementów , bo dla Ciebie podstawa to będzie odpowiednia dieta .
Możesz pomyśleć o zestawie witamin , Bcaa oraz odżywka białkowa jeżeli będą braki w diecie
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 4
Jadam sporo nabiału... wiec chyba bez bialka sie obedzie? A oprocz witamin to brac te co wymieniłem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2523 Napisanych postów 5077 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 77973
Heniek najpierw opanuj dietę!
Nic Ci nie da białko w prochu skoro nie wiesz jaki masz deficyt w diecie!