SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Proszę o pomoc w ustaleniu diety i treningu dla 43 latka

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1722

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 99
Witam
Jestem laikiem jeśli chodzi o ćwiczenia i dietę,nie wiem od czego zacząć,niby jest dużo informacji podanych ale już po woli zaczynam się gubić...
Kilka słów o sobie
Mam 43 lata,190cm. wzrostu,99kg,i zaczyna pojawiać mi się ''brzuszek'' na razie a co będzie za chwilę ''brzuszysko''
Jako młody chłopak trochę grałem w piłkę i na tym moja przygoda ze sportem się kończy,o diecie już nie wspomnę...
Muszę się za siebie wziąć to już chyba ostatni dzwonek,chciałbym abyście pomogli mi opracować jakąś dietę,poradzili jakie witaminy brać,może jakieś białko i ćwiczenia na masę i rzeźbę (oczywiście w granicach rozsądku).
W domu posiadam hantle po 8kg (myślę,że na początek ok),w przyszłym miesiącu zamierzam kupić atlas (nie wiem czy to dobry pomysł)
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 11365 Wiek 42 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 86827
To wez kogos I cwicz z kims. W domu nie zrobisz dobrego treningu, za malo sprzetu itd.

Na suple I odzywki szkoda kasy.

Największe mity i kłamstwa dotyczące dopingu: https://***********/d0ping
Największe mity medyczne: https://***********/mitologia1 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9031 Napisanych postów 82679 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699307