SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Proszę o pomoc w doborze odpowiednich ćwiczeń.

Wysłana -
rion10
Tutaj tak samo jak w martwym nie schodź tak nisko z tym powtórzeniami.

Tego wąskiego chwytu już bym nie dawał tylko dał go w tricepsie.

A triceps wycisk wąski, francuz i ewentualnie te pompki.

Drążek zakup jak będziesz mieć możliwość.


W takim razie co byś polecał na klatę jako 4 ćwiczenie, bo wydaje mi sie, że 3 to za mało panie kolego :P
Wysłana -
Ja bym tam nic już nie dokładał bo objętość masz sporą, wprowadź jakieś sensowne tempo i będzie dobrze.
Wysłana -
rion10
Ja bym tam nic już nie dokładał bo objętość masz sporą, wprowadź jakieś sensowne tempo i będzie dobrze.


Jeżeli tak uważasz, ale względem innych partii ciała wydaje mi się, że mało.

Teraz najgorsza rzecz, nie wiem jakie robić ćwiczenia na uda nie mają dostępu do maszyn. Wiadomo, że przysiady, ale co dalej?
I ile serii na 4 głowe i ile serii na 2 głowe? :p
Wysłana -
Klatka piersiowa nie jest jakąś dużą partią mięśniową więc jej wystarczy. Tak jak pisałem wyżej tempo odpowiednie w wielu kwestiach załatwia doskonale sprawę.

Co do nóg to możliwości jest sporo masz przysiady przednie, tylne, goblet squat, wykroki, wspięcia itd bez maszyn nogi zrobisz bardzo dobrze.

Porównywalna ilość serii na przód i tył uda
Wysłana -
rion10
Klatka piersiowa nie jest jakąś dużą partią mięśniową więc jej wystarczy. Tak jak pisałem wyżej tempo odpowiednie w wielu kwestiach załatwia doskonale sprawę.

Co do nóg to możliwości jest sporo masz przysiady przednie, tylne, goblet squat, wykroki, wspięcia itd bez maszyn nogi zrobisz bardzo dobrze.

Porównywalna ilość serii na przód i tył uda


Zaraz coś z tego zmiksuje, wystarczy po 3 cwiczenia na 4glowe i 2 glowe 4serie w kazdym?
Wysłana -
Wystarczy. Tylko nie zapomnij jeszcze o lydkach.
Wysłana -
ronie220
Wystarczy. Tylko nie zapomnij jeszcze o lydkach.


Jasna sprawa, ale teraz tak myśle, że 3 dni to jednak trochę mało i tak się zastanawiam czy nie dac 4 dni, a w 4 dniu
Barki, brzuch, lydki i przedramie a reszta jak jest. Co o tym myślisz, bo widzie, że jakbym mial trenować nogi+lydki+barki to mi zejdzie z W godziny, a to chyba za duzo :/
Wysłana -
Jak już masz 4 dni treningowe to lepiej zrobić push/pull lub góra/dól z każdą partią trenowaną 2 razy w tygodniu
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź