SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prosba o pomoc dla poczatkujacego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1148

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 9
Witam jestem naprawde zielony w tych sprawach, ale postanowilem cos zrobic z soba i popracowac nad swoja masa i sylwetka. Nie chodzi mi szczegolnie o sile najbiardziej i wyglad i mase. Czy ktos moze mi pomoc ulozyc plan treningowy. Mam 18 lat Wzrost 182cm Waga 65kg. Mam nadzieje ze mi pomozecie...czekam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 36
cze,wiesz co Ci powiem ?! mam 16 lat 168cm i waze 64 kg. !! wiec moja rada to taka(ja tak robie ) nie jem kolacji i zchudlem juz 3 kg !!! a co do cwiczen to zalatw sobie silownie i chodz tam !! proste cwicenia na klate ci wystarcza,mi duzo daja !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 9
A po co ja mam chudnac ???? No wlasnie od wtorku chce zaczac chodzic. Tylko nie wiem jakie mam robic cwiczenia. I wlasnie dlatego napisalem, z mysla o tym ze ktos mi pomoze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
tu masz ciekawa lekture http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1244 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 45703
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 9