sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Szybkie pytania bez logowania

Dodaj odpowiedź

Progresja

Wysłana -
Hej, słyszałem że na mniejsze partie nie trzeba się skupiać na progresji bo ona nie jest tak szybka i wiadomo że tak bedzie np. W uginaniu przedramion hantlami gdzie ciężar jest dość mały. Jednak jak to wygląda przy małej partii ale ćwiczeniu gdzie zakladamy wiekszy ciężar np. Wyciskanie sztangi wąsko na triceps - partia jest mała ale ciężar dość spory czy mogę trochę zanizyc ciezar na poczatku planu i dodawać po.te 2 kg co 2 tyg?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
stosowanie progresji to dość indywidualna sprawa,na pewno w ćwiczeniu tak złożonym jak waskie wyciskanie sztangi leząc warto ją stosować , jest to ćwiczenie angazujace wiele stawów i mięśni więc na pewno łatwiej dobrac ciezar i go stopniowo progresować niż w wielu innych cwiczeniach na triceps
Wysłana -
Zdecydowanie w tego typu ćwiczeniach można stosować progresje. Nawet w uginaniu można kwestia tylko tego jak szybka ona będzie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź