SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Program Treningowy do zwiększenia siły w "Wyciskaniu Leżąc"

Wysłana -
przerobilem;)
z 90kg podskoczylo do 100kg
jestem zadowolony:P
Wysłana -
Panowie ma pytanie, ostatnio jak sie sprawdzałem to wycisnąłem 125kg ale po tym rekordzie miałem lekka kontuzje barku (miesiąc przerwy ) i teraz zaczynam ćwiczyć powyższym programem. Dzisiaj miałem 1 trening czyli 80%Cm wychodzi 100 pierwsze 3 serie zaliczyłem z lekkim trudem 4 serie 5 razy 5 4 razy i 6 4razy. Czyli jest coś źle. Co byście radzili zrobić obniży cieżar maksymalny na np. 120 czy ćwiczyć tym podanym czyli 125 ?? Dodam jeszcze, że robiłem ten juz planik i teoretycznie wszystkie treningi były według rozpiski wiec dawałem rade a teraz przy inny ciężarze juz nie daje rady 6 powtórzeń.
Z góry dzięki za odpowiedź. za dwa tygodnie mam zawody wiec nie chciał bym już sie sprawdzać ile maksymalnie podniosę, na zawodach jak najbardziej to zrobię :)
Wysłana -
Ja troszke zmienilem sobie ten plan , mianowicie tak: klate robie 2x w tygodniu , robiac 6x6 , 5x5 , 3x3 2x2 -> czyli latwo mozna wywnioskowac , ze w 2 tygodnie koncze ten plan ;p niekiedy nie udaje mi sie zrobic wszystkich powtorzen , lecz jakos idzie do przodu :) najtrudniej idzie z 6x6 i 2x2 :) po skonczonym planie dodaje po 2,5 kg na serie i od nowa.Jak narazie skok jest z 75 na jakies 95 kg :) pozdrawiam :]
Wysłana -
Visnia333, 10kg to jak dla mnie też zadowalający wynik wciągu paru tygodni... Pzdr..
Wysłana -
Jakie jeszcze ćwiczenia pomocnicze dorzucić do tego treningu ma ktoś go rozpisanego + do tego ćwiczenia pomocnicze?
Wysłana -
Zależy jakie masz braki.


Ale plan generalnie z dupy. Bo jak zbudować siłe w 6 tygodni ? To proces długotrwały. Chyba że mówimy tu o początkujących ciężarach.
Wysłana -
Poczytaj o planie 5/3/1 pod WL. Będziesz bardziej zadowolony, tak sądzę. I to trening z progresją na lata!
Strona 16 z 16
Dodaj odpowiedź