SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Problem z planem treningowym.

Wysłana -
Hej. Chciałbym trzetrenowac każdą partię mięśniową dwa razy w tygodniu ,przy czym nogi tylko raz. Nie mogę sobie sensownie tego poskładać. Jestem ON i chciałbym ta szybsza regeneracje wykorzystać. Ma ktoś jakiś pomysł na takiego splita? Do tej pory miałem priorytet na barki które trenowałem dwa razy w tygodniu, teraz czuje że mogę więcej, stosuje też solcostryl.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zależy od priorytetów I ilości treningów, a także od preferencji jeśli chodzi o systemy treningowe.
Wysłana -
Nie mam na ta chwilę priorytetów,trenuje 5 dni w tygodniu ale mogę 6 jak będzie trzeba.
Wysłana -
Ja bym dał
pn Klatka+łapy
Wt plecy+barki
Śr wolne
Czw nogi
Pt klata+barki
Sb plecy+łapy
Nd wolne
Ale w sumie każde inne połączenie jest równie dobre, kwestia co lubisz, co na Ciebie działa(np.superserie biceps triceps). No I jednak mimo wszystko warto jakieś priorytety określić, na pewno masz jakąś gorsza partie która warto podciągnąć.
Wysłana -
jak chcesz to daj
push pull nogi Push pull

Lub przy 4 treningach

push pull przerwa nogi góra
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź