SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem masy i mety.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2360

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam 20 lat i sportem zajmuję się od 1 roku. Mam problem bo przy wzroście 180 cm ważę 60 kg. Próbowalem juz różnych odżywek białkowych ale nic z tego nie było przymierzam się do 100 tabsów mety. Jak myślicie pomoże. Chciałbym przytyc 10-15 kg. Czekam na wasze odpowiedzi !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
666 D. Mirowski
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2738 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21181
Rok to za malo zeby zaczac brac !

666

Burneika Sports Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Za mało dziwne jeśli po roku nie widzę efektów to nie wydaje mi się żeby to było za mało. to po jakim czsie będzie wystarczająco?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
666 D. Mirowski
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2738 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21181
Jezeli nie widzisz efektow zacznij zastanawiac sie nad popelnianymi bledami treningowymi i odpowiedznim odzywianie wraz z suplementacja. Na 100% nie wiesz jak trenowac jeszcze. Dopiero jak to juz wykorzystasz co zajmuje jakies 3-5lat (moze u niekorych krocej) pomysl o SA.

666

Burneika Sports Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
a jesli nie mam kiedy regularnie się odżywiać tzn. pracuje od 9-18 i jadam rano w pracy tylko trochę i na wieczór to co radzisz?