SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Prośba o pomoc z dolna paria brzucha, mężczyzna, opona, 179cm, 84kg, nie schodzi...

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 33
Płeć M
Cel Rzeżba
Waga 84
Wzrost 179
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 17
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) 4x w tygodniu
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) silownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie brak
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) bdb
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam
Mam problem ze zrzuceniem DOLNEJ PARTII BRZUCHA
Od 2 mcy jestem na diecie, zaczynałem od 20% fat i 89kg
Dieta nie dieta, nie jem słodyczy, nie pije kolorowych, obiady na zasadzie gotowanego kurczaka itp., nie opycham się na noc. Ok 2000kcal na dobę. Po każdym treningu białko na mleku w formie odżywki.

Aktualnie 17% i 84kg, ale opona jak była tak jest, regularnie 4x w tyg szybki trening na różne partie ciała ok 30-40min, po tym 20min bieżni przy 135-145 uderzeniach pulsu, schodzę mokry o przejściu tych 2km w tempie 5km/h...

Chciałbym wrócić do sylwetki z przed 15 lat :) jak na foto :)
jakieś rady ? co robię źle ?








Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
co robisz zle? to co wiekszosc osob, za bardzo uciales kalorie. spokojnie z pulapu tak na oko ok 2900 powinienes zaczac
Wysłana -
ale to pokaż jak się żywisz - konkretnie
Wysłana -
8-9 kawa, posłodzę czasem
10-11 jogurt naturalny + musli
12-13 obiad, tj np. filet z kurczaka, ryz albo ziemniaki, i fasolka, brokuł, kalafior, marchewka
14 - zupa, różne
16 - jogurt + musli

18-19- trening
20- białko w formie odzywki po treningu

czasami ale to rzadko kilka wafli ryżowych aby nie czuć głodu po 20.00


w międzyczasie pije cały czas wodę. w weekend wypije piwo, moze dwa. czasem zjem coś z grilla raz na 2 tyg w sezonie letnim




Zmieniony przez - tarqus w dniu 2018-08-09 16:29:24
Wysłana -
wywaliłbym ten syf typu jogurcik i musli przeładowane cukrem
skupił się na kopie warzyw, mięso raz dziennie (może być nawet tłuste), jaja na śniadanie, owoce raz dziennie (po treningu) a i odżywiałbym się jak normalny gość czyt. 3 posiłki dziennie śniadanie-obiad-kolacja skoro i tak nie będziesz liczył kalorii, tylko skupisz się na treningu siłowym to to powinno wystarczyć. Dla tlenu dorzuciłbym rower czy bieganie, bo rozumiem, że celujesz w estetyczną sylwetkę. Olałbym bieznie i inne orbitreki to nie to samo.

To taki szybki przepis
a profesjonalny i zgodny z kanonami "oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i odejmij 200 kcal, 2g białka, 1g tłuszczu, reszta z węglowodanów"


Zmieniony przez - Antos098 w dniu 2018-08-09 16:49:52
Wysłana -
jedzenie za dobrze nie wygląda, jogurt musli słabo, jak musli jeszcze gotowe to pewnie kupa cukru, zupa różnie - to nic ciekaweg też nie maożna powiedzieć
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź