SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o pomoc w motywacji.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1781

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam wszystkich serdecznie.
Otóż, jestem studentem pierwszego roku(staż treningowy 2.5roku) i nie mogę się zebrać do treningów na nowo, odkąd skończyłem w marcu tamtego roku przed.matura treningi tak do tej pory nie moge sie zebrac pomijając że ćwiczyłem w wakacje. Cały czas sobie wmawiam ze nie mam czasu ze powinienem się więcej uczyć że na siłownię tylko wtedy. Gdy będzie na to czas a tego czasu zawsze brakuje mieliście jakis sposób na taki brak motywacji ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546
Ogólnie co do motywacji czasem trzeba trochę bardziej charakteru niż jej , wielokrotnie miałem szczególnie jak intensywny tryb życia że się przychodzi zmęczony, późno , nie chce itd. ale bierze się torbę i idzie po 10-15 minutach treningu już jest lepiej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293
W motywacji jestem kiepski, zacznij od małych kroczków postaraj się chociaż zcząć od godziny czy od treningów w domu by się wkręcić w wysiłek fizyczny

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie