SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Prośba o ocenę "treningu"

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5202

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 276
Cześć :) Od razu chcę zaznaczyć, że jestem początkująca jeśli chodzi o ćwiczenia i diety i bardzo się w tym gubię. Mam 160 cm wzrostu i od trochę ponad miesiąca próbuję zejść z wagi 57 do 48 kilo (orientacyjnie). Idzie mi powoli ale stabilnie, zeszłam już do 53 z jednym małym zatrzymaniem wagi na ponad tydzień gdzieś tak w połowie, ale potem ruszyło. Mam dietę i przyjmuję około 1300-1400 kalorii i ćwiczę... no właśnie, z tym mam problem. Na początku ćwiczyłam codziennie po godzinie na steperze plus rozgrzewka plus rozciąganie. Teraz dołożyłam siłowe i przestałam ćwiczyć codziennie, wygląda to mniej więcej tak:

dzień 1: siłowe (dzień 1) opisane tutaj: https://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html wersja domowa ;) plus godzina stepper
dzień 2: wolne
dzień 3: siłowe (dzień 2) z tego samego postu plus godzina stepper
dzień 4: godzinna stepper
dzień 5: siłowe (dzień 1) plus godzina stepper
dzień 6: wolne
dzień 7: siłowe (dzień 2) plus godzina stepper

Myślicie, że tak może zostać? Muszę przyznać, że ten godzinny stepper po siłowych trochę mnie dobija, bo zabiera to razem sporo czasu. Czy jeśli zmniejszę ten czas do pół godziny w dni, kiedy mam siłowe, to zepsuję sobie efekty?
Nie mam możliwości (i chęci, przyznaję) chodzić na siłownię i od razu mówię, że mój tryb życia jest baaardzo siedzący, więc ta aktywność to czasem jedyna w ogóle w ciągu dnia. Będę wdzięczna za wszelką pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.