SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Praktyki studenckie. Pomoc instruktora karate

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1221

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 132 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1811
Jestem studentem 1 roku WF i trenuje karate od 4 lat. Na studiach mam przedmiot wolontariat sportowy ktory polega na tym że zeby go zaliczyc mamy 2 lata na to zeby zrobic 80 godzin. W tygodniu normalnie pracuje do 14 a nikt nie bedzie robic imprez na zawołanie. Jednak w mojej sekcji tak sie złożyło że mamy teraz 2 zawody. w ta i nastepna sobote. Wiec postanowiłem pójść do trenera i powiedzieć co i jak czy przydałbym się tam w celu jakiejś pomocy . Z trenerem bardzo dobrze się znamy i lubimy, to człowiek którego darze pełnym szacunkiem Trener i tym razem mnie zaskoczył bo powiedział że na upartego mogę iść ale niczego się nie nauczę a on godzinę przed treningiem z nami ma problem mały bo jest dużo dzieci i duża różnica w stopniach i umiejętnościach od 10 kyu po 5. To grupa do 14 roku życia. Jak pokazuje czy stoi na środku to nie wszyscy go widzą no i grupa liczna bo około 30 dzieciaków jest i nie do wszystkich zdąży podejść osobiście. O co chodzi, jak mówiłem bardzo się z trenerem lubimy, Jednak tak zostałem wychowany żeby nie robić nic o co nie jestem proszony. Ja mam 5 kyu ( stopień dorosły ) nie mam czarnego pasa a na sali rządzi instruktor, Z jednej strony nie chcę żeby wyszło że udaję wielkiego znawcę i jestem ,, mądrzejszy ,, od instruktora że nadmiernie poprawiam dzieciaki. Nie chce się mu za bardzo wtrącać i robić coś o co nie jestem proszony A z drugiej strony obawiam się że on i rodzice którzy siedzą na sali pomyślą coś w stylu ,, no przyszedł pomagać a żadna pomoc z niego ,, że tylko czekam co instruktor powie A może jest jeszcze tak że to on właśnie czeka na moją inicjatywę żebym coś sam zrobił ? Nie chcę zrobić nic głupiego przy nim żeby nie pop