SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Próba powrotu do formy

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8602

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15272
Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich. No wiec trochę o mnie.
Mam na imię Marcin i w tym roku stuknie mi 36 wiosen, więc chyba piszę w dobrym dziale. Z siłownią mam styczność od 1993r z mniejszymi i większymi przerwami. W międzyczasie przyplątał się nowotwór, waga spadła do 69 kilogramów, na dzień dzisiejszy jest ok. Dobra koniec smucenia, było minęło.
Cele na teraz:
Pozbyć się bębna który kiedyś był brzuchem.
Poprawa kondycji - bo jest b.źle
Reszta wyjdzie w praniu

Obecnie ćwiczę od prawie roku 3 razy w tygodniu, była dieta masowa. Od 1 marca mam zamiar przejść na dietę redukcyjna i nie ukrywam, że liczę na waszą pomoc. Może nawet będzie to coś w rodzaju dziennika.

Wiek - 36
Waga - 103kg
Wzrost - 186cm
Klatka piersiowa - 119cm
Pas - 110cm
Obwód ramienia 41cm
Obwód uda – 63cm
Łydka - 41cm
Będę ćwiczył siłowo trzy dni w tygodniu + aeroby 5 razy, może od czasu do czasu wpadnie basen.
Suplementacja: Kreatyna, białko, omega3, witamina C, glutamina, witaminy A-Z, ZMA. Mam też MAN Scorch'a ale to na później.

CO MNIE NIE ZALEJE TO MNIE WZMOCNI

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15272
ŚRODA Dzień 38 4 kwiecień

Trening poszedł kiepsko, miska nie przypilnowana i nie miałem zupełnie siły na treningu. Odstawiam kreatynę na jakieś 6 tygodni.

TRENING