SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Powrót po kontuzji kręgosłupa

Wysłana -
Siema, wracam za tydzień na siłownię po złamaniu kompresywnym kręgosłupa w trzech miejscach na odcinku lędźwiowym. Lekarz pozwolił wróć na pakiernie ;) W pierwszej kolejności wiem że muszę kupić pas kulturystyczny, tylko nie bardzo wiem jak dobrać wielkość i materiał. I czy poza pasem jest coś co dobrze by było zrobić aby nie uszkodzić sobie kręgosłupa? Oczywiście wiem żeby na początku się oszczędzać i najlepiej zacząć od FBW ;)

Wiek: 20
Staż: 2 lata (aktualnie pół roczna przerwa)
Waga: 79kg
Wzrost: 181

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trening personalny odpada, brak funduszy ;/
Wysłana -
Pas jak pas ale warto zadbać o stabilizację na początek. Wzmocnić brzuch przede wszystkim.
Wysłana -
Unikaj ćwiczeń, które osiowo obciążają kręgosłup, a więc przysiadów, martwych ciągów, wiosłowania. Przynajmniej na początku.

Ćwiczenia na mięsnie głębokie brzucha będą pomocne.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź