SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Powrót na siłownię i co dalej?

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć M
Wiek 21
Waga 81,5
Wzrost 175
Cel treningowy siła
Staż treningowy na siłowni 5 lat
Uprawiane inne sporty nie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) siłownia
Dieta brak
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) nie
Zażywane suplementy nie
Ostatnio przerabiany plan góra / dół
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) Ten sam wynik 95% ciężaru: 82.5kg (według kalkulatora potreningu.pl) we wszystkich trzech ćwiczeniach.
Wysłana -
Po wielomiesięcznej przerwie wracam na siłownię. Kontynuuje trening planem FBW. Jak na razie ćwiczyłem tylko dwa razy. Oto moje aktualne wyniki siłowe i rozkład serii i powtórzeń: screen

Jaki polecacie rozkład serii i powtórzeń, żeby jak najlepiej progresowac (cel: siła)?
Jakie są według was przyzwoite wyniki siłowe, żeby nazwać się średnio zaawansowanym,i przejść na plan FBW A/B?

tłumaczenie: Kreuzheben = Klasyczny martwy ciąg; Bankdrücken = wyciskanie na ławce poziomej; Kniebeuge = Przysiad.




Zmieniony przez - sewi700 w dniu 14.05.2018 15:15:48
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Daj sobie rampę na 10 powtórzeń i regularnie co powiedzmy 3 tygodnie obniżaj ilość powtórzeń w serii o 2 w dół.
Wysłana -
ale jak się ma jakiś osiągalny cel przed oczami to trenuje się łatwiej moim zdaniem, dlatego zależało mi na pytanie drugim :)
Wysłana -
Przyzwoite wyniki to w ćwiczeniach podstawowych od 1,5 co 2 krotności masy ciała. Ale siła to rzecz bardzo względna czasem wady postawy czy inne czynniki potrafią zmniejszyć siłę w pewnych ćwiczeniach.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź