SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Powrót do trojboju, plan do oceny

Wysłana -
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Waga: 85kg
Wzrost: 180cm
Cel treningowy: przygotowanie do AMP lub debiutów w Trojboju
Staż treningowy: 2014-2016 trójbój silowy, 2017 przerwa, 2018 powrót
Uprawiane inne sporty: aktualnie nie
Dostęp do sprzętu: full
Dieta: zbilansowana
Przeciwwskazania medyczne: przodopochylenie miednicy
Zażywane suplementy: kreatyna
Ciężary w podstawowych ćw: 2 lata temu, MC 180kg, Siad 180kg, wyciskanie 120kg


Czas na treningi mam ograniczony przez studia... Myślę że jak zrobie 3 treningi w tyg to bedzie miód malina

A
- przysiad 5x5
- wyciskanie hantli skos 3x8
- mc na prostych nogach 3x8

B
- wyciskanie sztangi 5x5
- wiosłowanie hantlem 3x8
- One arm landmine press 5x5

C
- MC 5x5
- przysiad wykroczny z hantlami 3x8
- triceps 3x8


Ćwiczenia typu face pull, rotatory też są, ale nie uwzględniłem ich tu ponieważ rozpisane mam je w "rozgrzewce-przygotowaniu"
One arm landmine press zamiast OHP ponieważ jest to dla mnie dużo korzystniejsze, lepiej mam ustawić miednicy i spiąć posladek.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Taki plan możesz mieć jak najbardziej na każdym treningu koncetracja na jednym boju i jakieś akcesoria. Spoko
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź