SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Powrót do ćwiczeń a ćwiczenia w domu

Wysłana -
Tylko zastanawiam się jak dobrać ciężar do swingu z kettlem. Macie jakieś pomysły?
Wysłana -
Nie wiem czy ustalał będziesz rame czaowy czy ilość powtórzeń, trzeba jeden trening zrobić rozpoznawczy
Wysłana -
Zrobiłem interwaly z samym kettlem i ciężko bo prostowniki dają o sobie mocno znać po kilku interwalach, używalem kettlebell o wadze 8kg. Zastanawiam się jeszcze nad takim jakby obwodowych treningiem składającym się właśnie z pompek, podciągania na drążku i ćwiczenia plank. Np 20-30 pompek, następnie 15-20 pociągniec i 30s plank, później 30-45s przerwy i tak kilka obwodów. Co myślicie? Ponoć plank wzmacnia nie tylko mięśnie brzucha ale i prostowniki. Pisaliście że drążek to ciężka sprawa ale ja chce podciągnąć się na tych linach i robić bardziej coś w stylu wiosłowania czy coś. Ponadto to podciąganie angażuje przede wszystkim plecy które są duża partia, po. Póki to klatka w głównej mierze a plank to brzuch i plecy więc może to nie taki zły pomysł?
Wysłana -
Nie wiem co za kozak ejsteś jak jesteś w stanie tyle podciągnięć w interwałach zrobić. Plank to nie interwał to statyczne ćwiczenie, daruj je sobie.
Wysłana -
Nie kozak tylko chce robić podciąganie na linach a tak sobie mogę ustawić kąt pod jakim jest ustawie cialo do podłoża tak jak tylko chce a mogę ustawić tak żeby było dużo lżej. A jakie ćwiczenie na brzuchu byłoby ok? Bo sporo czytalem na temat plank i bardzo było polecane
Wysłana -
Na brzuch ok, ale nie w formie interwałowej.

To mają być dynamiczne ćwiczenia przy interwałach.
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź