SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Potrzebuje porady odnośnie diety i cwiczen

Wysłana -
Powiedzcie mi prosze czy jazda terenowa rowerem codziennie 20km 70min do tego co drugi dzien bieżnia 30min to za duzo ? Wyczytalam ze cardio jest be na redukcji a ja lubie to robić i ciężko mi z tego zrezygnować. Po za tym moh sposób jazdy i biegu raczej nie nalezy pod cardio po kilku dniach bez przerwy widze i czuje mój kazdy mięsień na nogach wiec wydaje mi sie ze nie jest to typowe cardio biegam i jezdze szybko jezdze sporo pod gore stojac. Mysle nad wprowadzeniem ćwiczeń silowych wzystko w domu mam ale ciężko mi sie za to zabrac i tez nie dokonca wiem jakie cwiczenia robic zeby nie przesadzac z nogami(rower daje rade). Moze ktoś mi pomoze ulozyc jakis plan? Dodam ze mam 25lat 77kg i 172 wzrostu daze do redukcji minimum 10-15kg zobaczymy jak będzie napewno zalezy mi na ujedrnieniu ciala chce miec miesnie
Dieta siedzi 1700kcal około 140g b 60t reszta wegle przykład jadłospisu
Sniadanie 50g platkow owsianych banan maślanka lub mleko co jest
2 śniadanie bialko i niestety pic je muszę bo mieso i ryby moge zjesc max 1 dziennie nie lubie i nie potrafię sie przekonać
Jakaś kawa w między czasie
Obiad zazwyczaj mieso mielone w formie kotletów smazone na oleju koko i pieczone ryz lub ziemniaki kalafior brokul jakaś surowka czesto zupy itd
Podwieczorek zazwyczaj wjezdza cos niezdrowego jakiś lod lub baton wiem nie powinnam ale jestem uzależniona i na juz nie potrafię odstawić i tak ograniczam do jedzenia "czegos" słodkiego co 2 dzien
Później jakiś jogurt naturalny z orzechami i owocami typu borowki maliny
Kolacja roznie kanapki lub wafle z czyms najczęściej jem twarog z odrobina smietanki i dzemu ew jajka w roznej postaci
Uzywam tylko oleju koko i oliwy mąki tylko pełnoziarniste chleb tylko ciemny mięsa malo ale jem duzo warzyw podjadam czasem cukinie surowa itp.


Ktos poradzi cos mądrego bo nie za bardzo mi idzie spadek wagi za to widzę ze nogi sie robia nie wiem czy jest to tak jak byc powinno to nie jest moja 1 redukcja ale nigdy nie szlo tak ciężko.
Jestem po dwoch porodach badania mam w normie. Z gory dziękuję za odpowiedź

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
tu masz trening dla poczatkujacej osoby w domu http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html

Mozesz spróbować policzyć ile kalorii Twój organizm potrzebuje http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź