SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Potrzebuje porady

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1618

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Siemacie!
Potrzebuje waszej pomocy. Jestem troszke zielony jeśli chodzi o piłke. Pare rzeczy potrafie ale jak przyjdzie to wykonać to s******le. Jak gram z kumplami to najczęściej stoje na bramce bo mam odruch po sztukach walki ze wchodze bezpośrednio na piłke co nie zawsze sie dobrze kończy dla atakującego:) Chce troszke pograć w polu, troszke lepiej panować nad piłką. Moze doradzicie mi jakieś ćwiczonka na takie zeczy????????
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 8919 Wiek 36 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 72477
no to tutaj tylko pomoże trening...poproś jakiegos kupla i grajcie razem.Ewentualnie weź piłke, znajdź jakis murek i ćwicz przyjecie i strzał Innego pomysłu nie mam

Urodzony w Warszawie, wychowany na Łazienkowskiej
MODERATOR DZIAŁU -=PIŁKA NOŻNA=-

LINK DO DZIAŁU http://www.sfd.pl/forum.asp?forum_id=139&forum_title=Pi�ka no�na

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 603 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 12709
Ćwiczonka, hmmmmm... ja proponuje żebyś zaczoł myśleć na boisku przed takim wejściem, bo najpierw na boisku pracuje głowa, a potem nogi

Zawsze dawaj z siebie wszystko!
"Jak wczoraj ćwiczyłem tak w domu to nie mogłem z piwnicy wyjść po treningu"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 599 Napisanych postów 23111 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 106556