SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Potreningu posilek

Wysłana -
Witam, posilek przed treningiem ok. 1.3h przed treningiem platki owsiane, bialko wpi, owoce/ orzrchy wloskie lub wiorki/maslo orzrchowe i cxekolada gorzka 90% kakao to bedzie dobry posilek przrd treningiem? Oraz pytanie potreningu warto bezposrednio szybko zjesc banana albo zrobic sobie sheka np maliny bialko ryz plus mleko kozie/woda i szybko wypic po 40min posilek pelnowsrtosciowy bez tluszczy czyli np kurczak, ryz, warzywa czy tez lepszym rozwiazanirm bedzie zr zamiast sheka napic sie duzo wody odcxekac z 25min i zjesc jakis owoc i tego kurcxaka z ryzem i warzywami? (Oczyeiscie makro i kcl wliczone.) Chodzi o bardzo i tensywny wysilek fizyczny mianowicie wytrzymalosciowy i silowy.( sniadania mam bialkowo-tluszczowe.)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A drugi posilek to wlasnie ten z bialkiem i platkami (przedtreningowy.)
Wysłana -
Diete wstaw wg schematu :
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Pytanie moje inne jest
Wysłana -
Nie da się odpowiedzieć nie znając pełnej diety
Wysłana -
Teraz zauważyłem
http://www.sfd.pl/Posilki-t1169643.html#post-18610988
Jeszcze jeden temat i ban
Strona 1 z 1