SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Poszukuje pomocy w ułożeniu treningu

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć M
Wiek 21
Waga 115
Wzrost 178
Cel treningowy redukcja rzezba
Staż treningowy na siłowni kiedyś coś tam ćwiczyłem jak miałem w piwnicy siłownie
Uprawiane inne sporty brak innych sportów lecz pracuje jako górnik wiec jest to dosc fizyczna praca
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) full osprzęt
Dieta jest dieta
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) brak
Zażywane suplementy jak narazie brak supli ze wzgledu na to ze najpierw chce sie wkrecic w to i dopiero potem bede myslal o suplach
Ostatnio przerabiany plan brak
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) brak takich informacji
Wysłana -
Witam, prosiłbym o ocenę oraz napisanie wskazówek co poprawić, co zamienić. Trening będzie odbywał się od 3-4dni w tygodniu.

Poniedziałek
Klatka:
- WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ
-PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ
-ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE
-WYCISKANIA POZIOME W SIADZIE NA MASZYNIE


Triceps:

-PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC
-PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNE POZIOMEJ STOJĄC
-WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE
-PROSTOWANIE RAMIENIA PODCHWYTEM NA WYCIĄGU STOJĄC


Środa

Plecy:

-PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM
-ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT)
-WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY”
-PRZNOSZENIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ


Biceps:

-UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM
-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA)
-UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC-Z RĄCZKĄ WYCIĄGU
-UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU”


Piątek

Barki

-Wyciskanie sztangi sprzed głowy
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę
-Unoszenie ramion w przód ze sztangą
-Odwrotne rozpiętki (na maszynie)


Brzuch

Nogi

Sobota - nad tym dniem treningowym się zastanawiam !

Trening FBW !

W każdy dzień treningowy będą również aeroby ( bierznia, rowerek itp) minimum 30 min .

Ogólnie rozmyślam również nad tym aby przez okres około 8 tygodni robić trening FBW, ponieważ z tego co czytałem jest to najlepszy trening dla osób początkujących.

Z góry dziękuję za pomoc !

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nóg nie rozpisałeś, myślę że za bardzo katujesz ramiona, 4 ćwiczenia to aż za dużo na taką małą partie
Wysłana -
Hej za dużo tu nie mogę się wypowiadać ale ja też zaczynałem od Fbw 3 razy w tyg jak się przyłożysz do treningu to naprawdę może dać wycisk.
Pozdrawiam
Wysłana -
Szukaj tu na forum.
Jest tutaj dużo ciekawych planów treningowych, artykułów i wskazówek dla początkujących...
Wysłana -
Temat podwieszony pierwszy rok treningów, tam masz multum sprawdzonych planów.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź