SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Poszukiwany split 4 dniowy z priorytetem na nogi na cyklu

Wysłana -
Cześć, ma ktoś podesłać link do dobrego splitu 4 dniowego z nogami 2 razy w tygodniu? Będę jechał 12 tygodni na propie i 6 pierwszych tyd split 4 dniowy z priorytetem na ręce, a 6 kolejnych chce z priorytetem na nogi bo odstają dość mocno.Myślałem o push pull ale wole na cyklu mocny split żeby maksymalnie wszystko po tyłku dostało. Po 12 tygodniach zwykłe fbw 3 razy w tygodniu.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Linki możesz sobie wyszukać w google... chyba, że -bo tak by pasowało- z linkiem do regulaminu działu, to mogę nakierować albo podesłał, zresztą jest na stronie działu, w podwieszanych.
Wysłana -
nie chce wyjść na ciape, ale nie rozumiem co to znaczy "jest na stronie działu w podwieszanych", przejrzałem http://www.sfd.pl/lp/treningi-leksykon-treningow/ i nie ma splitu z priorytetem na nogi 2 rzay w tydniu. Jak byś miał jakiś link to podeślij prosze, tak żeby dowalić górę i nogi dwa razy ażeby na maksa propa wykorzystać
Wysłana -
koledze raczej chodziło o regulamin i ankietę które są podwieszone.

Każdy dział ma podwieszone na stałe tematy to te z pinezką

Wysłana -
Góra/dół ciała na 4 dni będzie idealny.

Przykład masz w temacie PIERWSZY ROK TRENINGÓW. Dział dla początkujących ale trening z powodzeniem możesz stosować.
Wysłana -
ronie220 a ty mówisz konkretnie o tym ?
Wysłana -
1.Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p
2.Podciąganie na drążku 5x10p
3.Military press 5x10
4.Wyciskanie sztangielek na skosie 4x12p
5.Wiosło sztangielką lub ściąganie drążka wyciągu 4x12p
6a Wyciskanie wąsko flarowo 5 x 12
6b Uginanie ze sztangą 5 x 12

a i b to superseria.

Lower body 1

1.Przysiad tylny 5x10p
2.Wykroki krótkie chodzone 4x12p na nogę
3.Żuraw na ziemi 4x max-
4.Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami 4x12p
5.Wspięcia stojąc 5x30p

Upper body 2

1.Wyciskanie sztangielek na skosie 5x10p
2.Wiosłowanie w pełnym opadzie 5x10p
3.Pompki na poręczach w wersji na klatkę(opis techniki w linku pod moją wypowiedzią) 4x12p
4.Arnold press siedząc 4x12p
5.Francuz ze sztangą łamaną 5x12p
6.Uginanie na modlitewniku 4x15p

Lower body 2

1.Przysiad przedni 5x10p
2.Martwy ciąg 5 x 10p
3.Prostowanie siedząc 3x15p
4.Uginanie leżąc 4x15p
5.Wspięcia siedząc 5x30p
Wysłana -
No to jak po 6 tygodniach mocnego pompowania rąk zastosuje ten trening to łapki nie spadna co się zbuduje? Druga sprawa trening ten robimy pon up 1wt low 1, czw up2 i piatek low 2?
Wysłana -
Na tym nogi na pewno ruszą. A ramiona dlaczego niby mają spaśc ? Mogą nawet podrosnąć bo są ćwiczone 2 razy w tygodniu .

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek-choć można zmieniać wedle potrzeb.
Wysłana -
Oki. A co byś proponował na pct po tym treningu czyli w sumie po 12 tygodniach na cyklu.., fbw zwykłe ale nie schodząc z ciężarów a po 6 powtórzeń w seriach , czy fbw po ogółem 12 powtórzeń czy 15-10-5 fbw czy jak byś myślał?
Wysłana -
Możesz przecież polecieć tym schematem nawet 4-5 miesiecy, tylko zmieniać co jakić czas ćwiczenia czy zakresy powtórzeń.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź