SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Posladkii

Wysłana -
Przysiady, wykorki, hip thrust w można to łączyc razem? i jaka kolejnosc? :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
roksana553
Przysiady, wykorki, hip thrust w można to łączyc razem? i jaka kolejnosc? :)


Jak najbardziej.

Na początku rób przysiady bo są najbardziej złożone i aktywują najwięcej mięsni.
Wysłana -
jak celem jest poslad, to niekoniecznie przydiad jest dobrym rozwiazaniem, gdyz malo kto robi go w formie angazujacym mocno tylek, no ale zakladajac, ze z biodrem wszystko gra to j/w
Wysłana -
Przysiad aktywuje więcej mięśni niż wykroki? Wątpliwe :)
Wysłana -
mysle, ze liczba aktywnych miensi bedzie podobna, byc moze osoby majace problem z balansem ciala nieco wiecej popracuja core
Wysłana -
TomQ-MAG
mysle, ze liczba aktywnych miensi bedzie podobna, byc moze osoby majace problem z balansem ciala nieco wiecej popracuja core

No nie tylko core dla utrzymania równowagi, ale też mięśnie pośladka średni i mały oraz może jakieś przywodziciele uda, ale tego nie jestem pewien.
Wysłana -
Tutaj dziewczyny miały fajne plany mozesz podpatrzeć
http://www.sfd.pl/BAD_ASS_SQUAD__karolcia3008-t1120556-s1.html
http://www.sfd.pl/Klinika_Estetyki_Pośladków_dr_Obliques_i_dr_Martuccy_:_-t941332.html 
Wysłana -
xorton
TomQ-MAG
mysle, ze liczba aktywnych miensi bedzie podobna, byc moze osoby majace problem z balansem ciala nieco wiecej popracuja core

No nie tylko core dla utrzymania równowagi, ale też mięśnie pośladka średni i mały oraz może jakieś przywodziciele uda, ale tego nie jestem pewien.


w przysiadzie beda spelnialy podobna role, aby miednica sie nie rozjachala:)
Wysłana -
xorton
Przysiad aktywuje więcej mięśni niż wykroki? Wątpliwe :)


Być może podobną ilośc ale stosujesz w nim większy ciężar a więc i napięcie mechaniczne jest większe i większy stres metaboliczny.
I o wiele większy zakres wyprostu stawu kolanowego i zgięcia biodra. Hmm może faktycznie więcej jednostek motorycznych jest rekrutowanych
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź