SFD.pl Kuchnia SFD

Dodaj odpowiedź

Posiłki z węglami złożonymi?

Wysłana -
Witam, chciałbym zacząć dietę na masę. Nie mam problem żeby dostarczyć odpowiednią ilość białka i tłuszczy. Problem stanowią węglowodany złóżone a mianowicie ich ilość która muszę spożyć. Trochę męczą mnie już sosy na bazie warzyw, jogurt naturalnego czy koncentratu pomidorowego które lecą z makaronem, ryż itd. Chciałem się dowiedzieć czy macie jakieś przepisy gdzie była by duża ilość wegli a posiłki były łatwo zjadliwe.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
dodaj więcej owoców do diety, różne orzechy, zimniaki jak ich nie jadasz, najlepiej pokaż co jadasz bo trudno coś doradzić
Wysłana -
omlety sa spoko do nabijania wegli, mozna w nich upchac sporo zboz, badz maki
Wysłana -
omlety, placki i ciasta z mixem płatków owsianych i jaglanych czy różnych mąk i z owocami to bardzo dobre podbijacze węgli

ziemniaki, a w szczególnosci pieczone, też mogą się tu sprawdzić

i domowa pizza
Wysłana -
Dzięki za odpowiedzi ;) omlety tak na śniadanie z owsianymi co do ziemniaków to raczej trzeba zjeść ich naprawdę dużo żeby uzyskać konkretną pule węglowodanów. Może macie jakieś przepisy na shake z ryżu lub podobnego żeby smakowało :)
Wysłana -
np. cos takiego: ryz + banan + platki owsiane + kakao + mleko migdalowe / kokosowe / krowie. mozna rowniez dodac innych owocow, wszystko zalezy od tego, jakie makro chcesz osiagnac takiego szejka. osobiscie wymienilbym ten ryz na kasze jaglana, gdyz ona fajnie sie komponuje w takich szejkach
Wysłana -
żeby smakowało to zależy kto co lubi, bo niektórzy to piją nawet ryż, wpc, białka jaj zalać wrzatkiem i zblendować, jednemu msakuje innemu nie
Wysłana -
Znam takich co tuńczyka blendowali z cola
Wysłana -
W szkole mieliśmy takie powiedzenie
" - co jemy?
- frytki z miodem ;)"

A propos tego tuńczyka hah;D
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź