SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Posiłek potreningowy ?

Wysłana -
Witam, pytanie z serio "czy ok?"
Mianowicie jestem na diecie + codziennie biegam szybkim tempem około 5,5-6 km. Chciałabym się zapytać czy jako posiłek potreningowy odpowiedni będzie koktajl : ( szklanka mleka, jeden banan, 2 łyżki dobrego kakao, 2 łyżki miodu ) - z tego co się naczytałam posiłek po treningu ma być białkowy, tutaj jest on oczywiście, ale czy wystarczająco? Biegam w godzinach wieczornych 20/21 i wypijam taki koktajl 30 minut po treningu, przed treningiem jem kure z ryżem i warzywami ( 1,5 h przed ), a na 30 minut przed samym treningiem łykam - "THERMO SPEED EXTREME".
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Białko powinnaś starać się dostarczać w każdym posiłku, jednak koktail z mleka, banana i czegoś tam „nijak” białkowy nie jest.
Proponowałbym wypełnić ankietę działu i wrzucić cała dietę do oceny.
Jeżeli bieganie jest Twoja jedyna aktywnością, a celem jest redukcja to i tu warto by pomyśleć na zmiana.


Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2018-01-10 00:09:54
Wysłana -
Witaj,
Sądząc po treści posta masz braki wiedzy o odżywianiu , zacznij najpierw od pojęcia bilans kaloryczny :http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html . Jak już przebrniesz przez bilans ułóż jadłospis i wypełnij ankietę według wzoruhttp://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Pozdrawiam
Wysłana -
szklanaka mleka to będzie z 200 ml mleka czyli ok 3g białka czyli masz 6g białka w tym koktajlu.
Wysłana -
Jeśli zjadłabyś jednorazowo taki posiłek to nic złego się nie wydarzy bowiem jeśli chcesz zoptymalizować regenerację jak i wspomóc redukcję to należy zadbać o odpowiedni posiłek po treningowy, mało tego potrzeba zadbać o całokształt diety który najpewniej u Ciebie nie wygląda zbyt dobrze.

Dostosuj się do w/w wskazówek.
Wysłana -
Witam...ja mam osobne pytanie dotyczące posiłku potreningowego

Kompletnie nie wiem co zjeść kiedy trenuje rano....po treningu jestem w domu o 6 rano i do tej pory jadłem owsianke z jogurtem naturalnym i bananem ale nie wiem czy takie zestawienie po wysiłku ma sens....

Kiedy trenowałem po południu, po wysiłku jadłem wolowine z brązowym ryżem, szpinakiem, awokado i papryczka chilli.... jadlbym rano to samo ale zaczynać dzień od takiego obiadu to chyba przesada


Zmieniony przez - GrK w dniu 2018-01-10 13:35:17
Wysłana -
W czym przesadza ? Nie ma nic lepszego niz zacząć dzien od dobrego posiłku
Wysłana -
Do przedstawionego przez Ciebie pierwszego posiłku można zawsze dorzucić odżywkę białkową, np: https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Whey_Protein-opis33284.html 


Niemniej jednak, posiłek po treningowy powinien zawierać odpowiednią ilość białka, które jest niezbędne w celu odnowy mikrourazów mięśniowych oraz pobudzenia enzymów anabolicznych.
Wysłana -
GrK
Witam...ja mam osobne pytanie dotyczące posiłku potreningowego

Kompletnie nie wiem co zjeść kiedy trenuje rano....po treningu jestem w domu o 6 rano i do tej pory jadłem owsianke z jogurtem naturalnym i bananem ale nie wiem czy takie zestawienie po wysiłku ma sens....

Kiedy trenowałem po południu, po wysiłku jadłem wolowine z brązowym ryżem, szpinakiem, awokado i papryczka chilli.... jadlbym rano to samo ale zaczynać dzień od takiego obiadu to chyba przesada

Najlepiej swój temat załozyć, bo doradzenie kilku forumowiczom w jednym temacie to się mętlik zrobi.

Ja bym nie jadł takiego posiłku, już lepiej jajecznice zjeść.

Zmieniony przez - GrK w dniu 2018-01-10 13:35:17
Wysłana -
6 km to też nie jest jakiśw ielki trening po którym by trzeba jeść posiłek po treningowy.
Wysłana -
W jakim celu codziennie biegasz? Nie jest to zbyt rozsądne. Nawet jeżeli trenujesz tego typu sport.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź