SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Porzucenie siłowni

Wysłana -
Przyszedł taki okres w moim życiu że siłownia przestała mnie interesować i sprawiać przyjemność. Dzisiaj wyciskając sztangę po 2 seriach sobie darowałem bo mi się zwyczajnie w świecie nie chciało (zapewne każdy z was miał taki okres :) ). Dzisiaj postanowiłem prawie porzucić siłownię i powrócić do innej pasji do której mnie ciągnie od kilku miesięcy a konkretniej boksu. W związku z tym mam kilka pytań :) pytanie opiszę w skrócie żeby nie marnować waszego czasu :) .

1.Nie chcę rezygnować z siłowni w 100% , tylko chciałbym zacząć robić ćwiczenia pod boks a nie uczestniczyć w wyścigu szczurów o lepszą sylwetkę. Zastanawiam się nad podzieleniem planu o 50% pozostawić tak jak jest 4x treningi w tygodniu , ale wszystko zmniejszone o 50% (przykład: 4x12 wyciskanie na płaskim 3x12 rozpiętki [klatka]) Pytanie brzmi czy takie ćwiczenia + trening boksu pozwoli mi na zachowanie sylwetki którą przez te lata zdobyłem :) A może mogę w ogóle pozostawić siłownię lub przerzucić się na trening masą własnego ciała też podzieloną na 50%.

2. Dieta- o to nie pytajcie , nie mam czasu na gotowanie więc... trzymam się skrupulatnie diety :) posiadając dietę oszczędzam dużo czasu (którego nie mam za wiele) na zakupy i gotowanie , wstawanie rano i gotowanie na cały dzień pozwala oszczędzić kupę czasu.

3. Zastanowiła mnie jedna rzecz , niedługo plan dnia bardzo mi się zmieni i chciałbym ćwiczyć trochę o poranku (15-20 min ćwiczeń codziennie) potem iść do pracy i po pracy dokończyć trening. Pytanie brzmi czy jest to efektywne czy może lepiej zaczekać do wieczora ( wolałbym nie czekać gdyż poranne ćwiczenia działają bardzo pobudzająco i lepiej się czuję w pracy :) a o robienie tego i tego nie ma raczej mowy ,okresowo mam dosłownie tak napięty grafik dnia ,że ciężko o 30 min.)

4.To może dość głupie pytanie , ale czy sylwetka jakoś wizualnie mi się zmieni ? Rozumiem ,że każdy reaguję inaczej , ale czy są jakieś typowe objawy takiej zmiany ? :o Coś w stylu mocniejsze barki , zmniejszenie klatki lub coś podobnego :)

Miałem więcej pytań , ale widocznie nie były znaczące i wyleciały mi z głowy ^_^ z góry dziękuję za pomoc :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1 Jak priorytet bok s to się na tym skup a siłownie traktuj rekreacyjnie
3 Z poranka jedynie jakaś lekka aktywnosć pajacyki, pompki itp ćwiczenia ogólnorozwojowe
4 Nie koniecznie musi coś spaść.
Wysłana -
Zrób dwa treningi całego ciała w tygodniu oparte na samych podstawowych ćwiczeniach .
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź