SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porady, proszę o jakieś wzkazówki dot. walki

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5529

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 288
Jestem uczniem technikum, od dwóch miechów chodzę na TKD. Pod koniec lekcji pewien grubas się do mnie spruł i strasznie wku****, więc umówiłem się na solo. Wyzywając go jeszcze na dworzu odwróciłem się a on mnie nagle od zaatakował od tyłu aż mi okulary z głowy spadły. Więc zaczeliśmy się kopać. Jestem niski 165cm, on gdzieś 170 ale cięższy o dobre 20kg a może nawet więcej. Chciałem mu zaj**** w pysk ale skubany sie bardzo dobrze chronił. Skończyło się to kilkoma jego kokosami w moją czache - mam dwa wielkie guzy plus limo pod okiem.
Myślałem że na tym teakwondo nabrałem troche umiejętności odnośnie walki, niestety pierwszy kopniak powiedzmy nie zrobił na jego grubej skórze większego wrażenia, a drugi został przechwycony po czym skończyłem na ziemi. Gościu napierał na mnie tak że nie mogłem mu nawet wyprowadzić ciosu. Doszukuję się błędów, może zbyt słabo trzymałem gardę a może przyczyna klęski leży w dystansie. Kolega obserwujący walkę stwierdził: Nie było źle ale trochę jesteś za mały....
Macie jakieś rady bo wiem że w tym dziale znajdzie się nie jeden człowiek mający doświadczenie w solówkach.

Zmieniony przez - Maxxxo w dniu 2008-11-03 15:55:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2359 Napisanych postów 30605 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270689
rady...