SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Porada w sprawie planu.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1160

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94
Cześć mam 20 lat. Waga 96kg. Wzrost około 190cm. Ostatnio wpadłem na pomysł aby spróbować połączyć kalistenike z siłownią. Pomyślałem że z siłowni zaczerpnę z wszystkich cwiczen z wolnymi ciężarami( wiosłowania, wyciskania itp) i postaram się to zmieszać z podstawowymi ćwiczeniami z kalisteniki. Nie mam dużego doświadczenia w układaniach planów ale tak jak uważałem postarałem się to ułozyć. Dodam że mój organizm szybko się regeneruję i nie mam problemów z brakiem siły na kolejnych treningach. Zarzucam plan i czekam na rady co zmienić, co wywalić. Nazwy w poszczególnych dniach są tylko poglądowo bo np. w poniedzialek klata- biceps a dodałem do tego żołnierskie i progresje handstandu. Zastanawiałem się nad piątkiem czy zdąrzą mi sie nogi po środzie zregenerowac i czy nie dodać osobnego treningu w srode dodatkowo, ale w sumie wszystko można sprawdzić w praktyce. Chciałem żeby to nie wyglądało jak w typowym splicie ze jedna partia na tydzien i chciałem niektore cwiczenia powplatać w cwiczenia innych partii, dlatego mogło to wszystko wyjść chaotycznie i wogóle zle ale czekam na opinie. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 78 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5617