SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Porada w sprawie planu.

Wysłana -
Cześć mam 20 lat. Waga 96kg. Wzrost około 190cm. Ostatnio wpadłem na pomysł aby spróbować połączyć kalistenike z siłownią. Pomyślałem że z siłowni zaczerpnę z wszystkich cwiczen z wolnymi ciężarami( wiosłowania, wyciskania itp) i postaram się to zmieszać z podstawowymi ćwiczeniami z kalisteniki. Nie mam dużego doświadczenia w układaniach planów ale tak jak uważałem postarałem się to ułozyć. Dodam że mój organizm szybko się regeneruję i nie mam problemów z brakiem siły na kolejnych treningach. Zarzucam plan i czekam na rady co zmienić, co wywalić. Nazwy w poszczególnych dniach są tylko poglądowo bo np. w poniedzialek klata- biceps a dodałem do tego żołnierskie i progresje handstandu. Zastanawiałem się nad piątkiem czy zdąrzą mi sie nogi po środzie zregenerowac i czy nie dodać osobnego treningu w srode dodatkowo, ale w sumie wszystko można sprawdzić w praktyce. Chciałem żeby to nie wyglądało jak w typowym splicie ze jedna partia na tydzien i chciałem niektore cwiczenia powplatać w cwiczenia innych partii, dlatego mogło to wszystko wyjść chaotycznie i wogóle zle ale czekam na opinie. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Padaka, przeładowany ten plan, tragiczna kolejność ćwiczeń, milion serii push. Brak różnorodności w intensywności wykonywania ćwiczeń, prawie wszystko na +8 powtórzeń.
Wysłana -
Jaki staż i cele?
Wysłana -