SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Porada dot. suplementacji.

Ankieta - proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała brak
Wiek 18 lat
Waga / wzrost 65kg/183cm
Staż treningowy pół roku w domu (hantle/ćwiczenia typu: pompki, rożne inne na triceps/plecy) od połowy maja siłownia.
Cel cyklu mam zamiar zbudować masę mięśniową i dobić 70kg
Stosowane już wcześniej suplementy brak
Stosowane wcześniej spalacze brak
Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny brak
Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) 3200kcal 114/425/85 (z tego co pamiętam)
Przewidziane finanse na cykl 150zl/mc
Uwagi i sugestie Trochę to wszystko chaotyczne, ale przez trzy dni tyle się o tym naczytałem, że już sam nie wiem za co się wziać
Wysłana -
1) obowiązkowa fotografia sylwetki: brak
2) wiek : 18 lat
3) waga/wzrost: 65kg/183cm
4) staż treningowy : pół roku.
5) cel cyklu - brak
6) stosowane już wcześniej suplementy - brak
7) stosowane wcześniej spalacze - brak
8) suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od - brak
9) ilość dni wolnych od kreatyny - nie zażywałem kreatyny
10) informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie) - zapotrzebowanie u mnie z tego co pamiętam to ok. 3200kcal 114/84/455 (cel to wzrost wagi do 70kg)
11)przewidziane finanse na cykl - 150zł
12) uwagi i sugestie

Witam, mam pytanie dot. suplementacji.
Po dłuższej przerwie ( w tatym roku na czysto ) wróciłem do ćwiczeń. Od pół roku ćwiczę regularnie 3 treningi siłowe/tydzień ( w domu ) hantle + ławka (od połowy maja idę na siłownie

I tutaj mam pytanie dot. suplementów, czy opłaca mi się kupować teraz suplementy typu: kreatyna, bcaa, witaminy, na razie zażywam białko

poniedziałek - rower
wtorek - siłowy trening
sroda - rower
czwartek - silowy trening
piatek - rower
sobota - silowy trening
niedziela - rower
Rower w znaczeniu że 75km +

Ruszam na siłownię od maja i nie wiem czy np. do końca roku kupić tylko jakiś gainer, witaminy, dokupić białko do diety czy może zacząć z kreatyną...
Wiem, że trochę to wszystko chaotyczne, ale trzeci dzień czytam różne fora i już sam nie wiem dokładnie za co się zabrać, za nic czy za wszystko...
Cel to budowa masy mięśniowej i dobicie 70kg z 65 (co nie jest problemem). Ostatnimi czasy byłem bardzo 'chudy' slim fit te sprawy.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zalezy jaki ten trening był w domu czy mogłeś spokojnie dokąłdać ciężaru czy już miałeś pewne ograniczenia, bo się moze okazać pójdziesz na siłownie dodasz ciężaru w ćwiczeniach i progres pójdzie.

Zoastań na białko gainer wg braków w diecie zobaczysz co zbudujesz a najwyżej po wakacjach cykl kreatynowy sobie zrobisz.
Wysłana -
Jeśli idziesz na prawdziwa siłownie poczekaj z miesiąc i daj kreatynę myśle ze staż krótki ale mógłbyś już dać ale czegoś nierozumiem po co ten rower?
Wysłana -
jw moze byc to utrudnienie w budowaniu masy miensiowej
Wysłana -
Generacja_
Jeśli idziesz na prawdziwa siłownie poczekaj z miesiąc i daj kreatynę myśle ze staż krótki ale mógłbyś już dać ale czegoś nierozumiem po co ten rower?


Rower jest rekreacyjnie, po prostu, jeździmy ze znajomymi, dużo ciekawiej niż jazda autem, w różne mniej dostępne dla aut miejsca. Nie jeżdzę na czas, czy aby spalić jak najwięcej kalorii. W te dni mam na rower najwięcej czasu, bo nie ma treningów.
Wysłana -
Wszystko zależy od tego, czy zalożoną ilosć kalorii jesteś w stanie dostarczyć z diety. Obserwujesz obwody ciała i wtedy będziesz wiedział czy gainer/carbo jest konieczne.
Wysłana -
Dokładnie może Ci to utrudnić zbudowanie masy,oczywiście wszystko jest możliwe tylko zależy od diety
Wysłana -
wazne aby odpowiedio wszystko wkomponowac w bilansie kalorycznym
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź