sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Popuri - Tniemy pod GP FIWE

Wysłana -
Pewien etap zakończył się w moim życiu, mianowicie budowania formy bez określonego kierunku.
Teraz już jest Cel : Debiuty 2016. Chcąc nie chcąc kończę redukcję i wchodzimy z powrotem na masę.
Moim trenerem będzie Artur Śliczny, pytałem się kilku osób, szukałem, radziłem. W Opolu na konsultacji zaczął się pomysł startów i to, że
nabrałem poważnie chęci na start, więc tak pozostało. Także, teraz wszystko inne idzie na bok, tylko w głowie kulturystyka.
Znam swoje wady, wiem nad czym trzeba pracować. Nowa dieta, nowy trening, nowe suple
Nie ma że boli, 100 % albo nic.

Sobota w Śremie z kumplem-podopiecznym zrobiliśmy trening podany przez Artura
Zakwasy dziś się trzymają, wszystko boli. Trochę cheatów poleciało, a od jutra lecimy już pełną parą.

Tak to wygląda na dziś.
81 kg wagi










TRENING


1. Wyciskanie sztangi zza karku 4-6 serii 100 p.
2. Wyciskanie sztangi sprzed klatki 4-7 serii 100 p.
3. Odwodzenie rąk do tyłu 4 x 20
4. Wyciskanie sztangi wąsko 4 x 12
5. Wyciskanie francuskie z sztangielkami 4 x 10
6. Prostowanie przedramion na wyciągu górnym 2 x 12 + DROP
7. Allahy 4 x 12




Zmieniony przez - popuri w dniu 2015-06-07 23:08:20

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Powodzenia !
Wysłana -
Powodzenia
Wysłana -
Witamy w dziale i naszym teamie Krystian
Zaczynamy pracować na masą, poprawianiem słabszych punktów i zmianą nawyków treningowych. Cel - Debiuty 2016
Wysłana -
Jestem, powodzenia ;)
Wysłana -
PONIEDZIAŁEK
Zakwasy po sobotnim treningu w Śremie jeszcze gorsze wczoraj, ale nowy trening sam się nie zrobi.
Prosty, skuteczne trening :) na tyle ile stawy pozwolą będę dokładać co raz więcej. Nie było źle z nimi :)
Dziś wizyta u mojego fizjoterapeuty, nastawi mnie :) i będzie ok na jakiś czas
Dieta bardzo fajna, dużo nie różni się od mojej, na razie tych kcal nie mam dużo, ale nie ma co przesadzać
gdyż dopiero co zakończyłem redukcje. Akurat wyszło tak + 200-300 kcal do tego co kończyłem redukować
Cieszę się bardzo bo masło orzechowe wraca do łask :D
Dziś przyjdą nowe suple " masowe "
TRENING

Klatka
1) Wyciskanie sztangi leżąc płasko 5 x 12 – 10 – 8 –8-6
2) Wyciskanie sztangi w skosie wąsko 4x 8-10
3) Wyciskanie hantli górny skos do środka 4x8-10
4) Rozpiętki poziomo 3 x 15-25
Bicepsy
1) Uginanie przedramion ze sztangą stojąc 4x 10-12
2) Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 4 x 10–12
3) Uginanie przedramion ławka Scotta 4 x 12–15
Brzuch
1) Skłony tułowia tzw allaszki 6x12 duże ciężary


DIETA


Wysłana -
WTOREK

Nóżki <3 Trening mocny, duże ciężary. Czułem moc. Sam na siłowni + klima, więc komfort był.
Minusem to że na suwnice potrzebuję tzw „ żywego ciężaru” czyli ludzi, tak to musiałem ściągnąć ciężar z całej siłowni i coś
tam poczułem w ostatniej. Uprzedzając pytanie nie mogę głębiej robić, bo czuję od razu podwijanie miednicy.
Po mocnym treningu, wizyta u mojego fizjoterapeuty. Naramienne muszą być idealnie zdrowe, żeby rosły więc masaż intensywny tkanek głębokich wchodzi w grę. Płakałem z bólu dosłownie, pocieszył mnie zdaniem „ teraz przez kilka dni możesz czuć się jak pobity, kilka siniaków i krwiaków może być” ale mobilność i boleści powinny minąć po kilku zabiegach.
Diagnozę mi postawił, ale niestety mimo wiedzy jako takiej, nie powtórzę jego słów dokładnie . Na pewno są silny zrosty przy piersiowym mniejszym. Klatka jest za mało otworzona, za silna w stosunku do antagonistów i następuję ucisk na głową długę bicepsa co powoduje ból.
Dieta fajna, podobają mi się ten rozkład. Fajna kombinacja na kolacje. Masło orzechowe wraca do łask


TRENING

Czworogłowe uda
1) Wypychanie ciężaru nogami 6 x 8 – 10
2) Wyprosty podudzi na maszynie siedząc 5 x 12–15
Dwugłowe uda
1) Uginanie podudzi leżąc 4 x 12–10–8–8
2) Martwy ciąg na prostych nogach 4 x 8–10
Łydka
1) Wspięcie na palcach stojąc 3 x 20 do bólu
2) Wspięcia na palcach siedząc 3 x 20 do bólu





DIETA












Zmieniony przez - popuri w dniu 2015-06-10 11:13:12
Wysłana -
masło orzechowe petarda, co do uciążliwego znoszenia obciążenia z całej siłowni to powiem Ci, że ja już dawno odszedłem od dużych ciężarów atakuję czwórki przytrzymaniami na dole ( np 5 powtórzeń takich ) potem 10 szybszych i znowu 5x wolno i z przytrzymaniem, na koniec drop i uda pękają w szwach, ważne by uszkodzić włókna, a jak dobrze czujesz pracę mięśnia niepotrzebny jest mega duży klamot

bardzo fajnie to wygląda, w jaką kategorię celujesz na przyszłoroczne debiuty ?
Wysłana -
Właśnie następnym razem tak zrobię, też zmienię ustawienie nóg :) Dawno nie robiłem po prostu suwnicy i musiałem sprawdzić sobie ciężar roboczy :)

Nie ma celowania w kategorie, ma być ostra forma, czy to będzie 80 kg czy 85 kg to się zobaczy :)
Wysłana -
czyli extremalna - o to mi się rozchodziło
jeszcze pytanie z czystej ciekawości , bo mam podobną wagę
obwód uda i bicepsu :) wiem, że pewnie nie mierzysz jak każdy, ale jak mówię chcę porównać :D
Wysłana -
Mierzyłem jakiś czas temu
nic Ci to nie da pewnie :D
Bo dużo nie siedzi w łapie koło 40 cm
w nogach 60 parę
Strona 1 z 166
Dodaj odpowiedź