SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Poprawicie??FBW

Wysłana -
Klatka piersiowa:
- wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej 3s
Barki:
- wyciskanie sztangi zza głowy 2s
- ściąganie drążka wyciągu górnego 2s
- "sztrugsy" 2s
Nogi:
- przysiady wykroczne 3s
- prostowanie nóg na maszynie 2s
Plecy:
-PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: 2s
- martwy ciąg 2s
Biceps:
- prostowanie ramion ze sztangą stojąc 2s
Triceps:
- WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGI W SIADZIE:
- PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC: 2s

jest to trening na każdy raz kiedy bede na siłowni (2-3 razy w tyg) przez jakis czas czy dobry?? troszke ściągnełem ten plan i chciałem zapytac czy bedzie dobry. Moj staż na silowni to 3 miesiące. Cel: masa bo mam 174 cm wzrostu i waze 64 kg i mam pytanie : czy robic po 1 serii każdego i potem drugi raz od nowa te ćwiczenia tzn. klatka 1 seria itd az dojde do nog i 1 seria i potem znowu i tak dwa razy???? i jakie cięary dawać?? Maksymalne?? Pomóżcie plis;)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Klatka piersiowa:
- wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej 3s /ok
Barki:
- wyciskanie sztangi zza głowy 2s / daj sprzed glowy ( mniej kontuzjogenne)
- ściąganie drążka wyciągu górnego 2s / wywal
- "sztrugsy" 2s / wywal
Nogi:
- przysiady wykroczne 3s / normalne przysiady ze sztanga 3s
- prostowanie nóg na maszynie 2s / wywal , ewentualnei na koniec treningu daj 2s lydki(wspiecia na palce max)
Plecy:
-PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM: 2s / tutaj podciaganie na drazku lub wioslowanie 2s
- martwy ciąg 2s / 3s ale pamietaj o technice zeby sobie krzywdy nie zrobic
Biceps:
- prostowanie ramion ze sztangą stojąc 2s /ok
Triceps:
- WYCISKANIE "FRANCUSKIE"SZTANGI W SIADZIE /ok , daj 2s
- PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC: 2s / wywal

Maszyny i cwiczenia izolowane w FBW odpadaja.

pozdrawiam
Wysłana -
ok dzięki a jakie cięzary dawać (na ławeczce podnosze 50 oh 2 razy)
Wysłana -
50kg
Wysłana -
Ciezary w przedziale 8-12 powtorzen ale zawsze wykonywane czysto technicznie bez wymuszonych , narzuconych itp. Jaka waga ja Ci nei powim sam musisz wiedziec jaka jest Twoja optymalna sila i wzlgedem tego dopasowac ja do przedzialu w/w powtorzen aby zawsze byly one wykonywane czysto technicznie.

pozdrawiam
ps. uzywaj edit posta obok sloneczka gg jest taka ikonka tam klikasz jak czegos zapomnisz i chcesz dopisac zeby nie dawac kolejnego posta z kilkoma znakami
Wysłana -
dzięki wielkie, masz sog'a za fatyge;)
Wysłana -
Sog sogiem. Zadna fatyga. Ja tez kieys sporo pytalem i nadal pytam i sie ucze wiec zaden problem.

powodzenia i rosnij duzy
Wysłana -
Właśnie wróciłem z siłki i trenowałem tym treningiem, Powiem szczerże ciężko było ;) nagorzej na drążku a reszta spoko :PP
Wysłana -
FBW naprwno lepiej daje sie odczuc niz splity. Dobry wybor treningu kolego.

powodzenia i rosnij duzy
Wysłana -
Zobaczymy jak będą efekty czy dobry wybór javascript: test('');

a przez ile mam trenowac tym treningiem?? co potem??
Wysłana -
zaczynaj trening od najwiekszych partii czyli nogi, plecy, klatka, barki, ramiona )
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź