SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomysł na siebie na najbliższe 16 tyg ;) treningi, dieta i ogólnie co chce robić

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1406

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 189
Witam

Jestem amatorem, ćwiczę jakieś 1.5 - 2 miesiące. Moje cele to ordynarna masa i siła ;) a tak poważnie to chce przytyć, poprawić sylwetke. Staram się zjeść minumum to co mam w diecie i jesc zdrowo, ale podjadam kiedy mogę, często wpada pizza, kebab, piwko itp ale jestem chudy, bez zadnych oponek itd to mam zasade im więcej tym lepiej, jak bede miał nadwage wtedy zaczne liczyć kalorie ale teraz jem ile wejdzie bo jeść lubię ;) Od zeszłego tygodnia lecę pewnie większości znanym planem traktora:

poniedzialek

1. przysiad 3 x 5

2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5

3. drazek podchwytem 3 x max


sroda

1. przysiad 3 x 5

2. wyciskanie w staniu/na lawce 3 x 5

3. martwy ciag 1 x 5 (5x5 plaska piramida)


piatek

1. przysiad 3 x 5

2. wyciskanie na lawce/w staniu 3 x 5

3. drazek szeroko nachwytem 3 x max

Za 8 tygodni zmieniam na plan Tomasza1405:który planuje robić przez taki sam czas. Potem będę myślał co dalej.
A.
przysiad
wyciskanie
wiosłowanie
wycisk żołnierski
uginanie ramion z sztangą stojąc

B.
MC
wyciskanie skos hantle
drążek
wycisk hantli/lub/unoszenie na boki
porecze/lub/francuz

Nie wiem jak wrzucić tutaj obrazek z dietą, przepisze na szybko jak to mniej więcej wygląda.

1) 11:00
owsiane 130g
rodzynki 30g

2)14:00
4 jaja, makaron albo chleb razowy, na oleju
300ml mleka

3) 17:00
kura 120g,
ryż paraboiled 100g
ogólnie z przepisu grrubasa na pierś z tym, że mięso najpierw smaże

4)20:00
owsiane 120g
rodzynki 30g

5)22.30
kura 120 g, ryż 100g wszystko jak w posiłku 3

6)twaróg półtłusty 125g
rodzynki i troche mleka

Suma dobowa: 3543 kcal 168 g białka 115 g tłuszczu 453g węglowodanów