SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomysł na kolejne miesiące

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1718

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44
Witam. Po przeczytaniu kilkuset tematów na forum nadal mam problem z sobą i więcej wątpliwości. Nie podoba mi się swoja budowa, chciałbym ją zmienić i poznać wasze obiektywne zdanie.
Ćwiczę na siłowni kilka miesięcy, od dwóch lat biegam (ostatnio po 150-170km miesięcznie) Staram się utrzymać diętę 50% Węgli,30T i 20% białka, nie przekrając dzienniego zapotrzebowania. Zastanawiam się nad masowaniem czy może zacząć uwydatniać przykryte tłuszczem mięśnie. Wczorajsze badania wykazały 17,4% tłuszczu. Mam 193cm wzrostu i wagę 91kg.

Jestem wdzięczny za wszelkie sugestie.














Zmieniony przez - Kafar26 w dniu 2016-02-17 12:06:38
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9033 Napisanych postów 82682 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699322
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 121 Napisanych postów 575 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70025
Ja również bym pomasował z głową 3 albo 4 miesiące, a potem na ciach redukcja

Wczoraj byłem bystry i chciałem zmienić świat. Dziś jestem mądry, więc zmieniam siebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44
okej poniżej wrzucam przykładowy dzień (wypada na dziś)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert