SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Pompa, "nabicie" po treningu

Wysłana -
Cześć, w piątki robię taki trening http://www.sfd.pl/Interwałowe_piekło__kondycja/wytrzymałość__tylko_dla_hardcore_owców.-t422188.html + trochę biegam (ok 10-15 min). Praktycznie zawsze w sobotę rano jestem mocno napuchnięty/nabity/spomopowany trochę coś jak na kreatynie. Skąd to wynika?
stacje w treningu to:
zarzut siłowy sztangi, padnij powstań i przeskoki nad przeszkodami.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Może wieczorem po treningu dużo jesz węgli ?
Wysłana -
Lub męczysz całe ciało przez co rano mięsnie są lekko opuchnięte, bo powstają stany zapalne.
Wysłana -
Hmm no może coś być w jednym i drugim bo mam teraz śniadania białko+ tłuszcz a węgle na kolacje :) A przy tym treningu pracuje całe ciało, dzięki :)
Wysłana -
Nie ma co spekulować tylko się cieszyć
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź