SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomocy !!! Jestem zielony

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1792

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 126 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 599
Kulturystyka.Ten temat bardzo mnie zafascynował,jestem w tym temacie całkiem zielony.Właśnie zaczołem uczęszczać na siłownie,po wielokrotnym przeczytaniu gazet kulturystycznych napisałem sobie cykl treningów oraz diety.Mam małe pytanko - Wszędzie pisze że Kreatyna nie jest wskazana dla początkujących.A wieć co ???? Jaki odrzywki są wskazane dla początkujących.
We wszelkiego rodzaju pismach zamieszczase sa artykuły iż dla początkujących najlepszy jest Dibencozine Magnum.Co to jest,jakie ma działanie i czy jest dobre. PS. Sorki za błędy ORT.

Hmmmm....I co sie PaTrZyCiE....tu i tak nic Niema .....

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 702 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 9233
debenzoide to... scierwo tyle co mi dało to klika roztepów na plecach!!! po za tym zwieksza sie łaknienie ale lepiej kup sobie w aptece citropilinę! 8 zł i tez wzmaga łaknienie!!deze... moim zdaniem strata kasy!!! wypełnij profil!!!! dobra dieta to podstawa jak chcesz cos kupowac to gainerka + bailko ale dietka musi byc dobra bo inaczej nici z przyrostów !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 21032 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 208598