SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Pomoc w ułożeniu planu (PILNE)

Wysłana -
Siema. Mam takie pytanie. Czy jest sens robic trening w stylu

Poniedziałek klata bic
Wtorek plecy barki triceps
Środa wolna
Czwartek klata bic
Piątek plecy barki triceps
Sobota wolna
Niedziela wolna

Chce przejść na mase ale pracuje do późna i moje treningi nie mogą trwać długo z racji ze nie mam na to tyle czasu. Tak +/- 1-1,5h bylo by optymalnie. Do tej pory cwiczylem planem fbw 3 razy w tyg ale wtedy jeszcze nie pracowalem i mialem na wszystko czas. Chciałem wyprobowac push pull z podziałem na dni siłowe i hipertroficzne lecz to trwa zbyt długo.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Czy czas tego treningu będzie mniejszy niz zwykły push pull? Poza tym gdzie nogi?
Wysłana -
sens jest, tylko trzeba znalezc w tym wszystkim czas na trening nog
Wysłana -
O nogach nie wspominalem dlatego ze chce oszczędzić czas. Moze pozniej je doloze jak bede mial wiecej czasu

Mialem cwiczyc tym planem ale chyba on zajmie mi wiecej niz 2h

Push siła

Przysiad 5x5
Wl 5x5
Ohp 5x5
Wyciskanie wąsko 4x6 lub dipsy 4x6

Pull hiper

Wiosłowanie nachwytem 4x8
Wioslowanie hantla 4x10
Podciaganie nachwytem/podchwytem/mlotkowo 4x8
Wznosy bokiem 3x12
Facepull 3x12-15
Bic supinacja 3x10-12

Push hiper

Przysiad 4x8
Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10
Rozpietki delikatny skos 3x12
Wyciskanie hantli siedząc 4x10
Wznosy przodem 3x10
Francuz leżąc 4x10
Ściąganie linek wyciągu górnego jednoracz 3x12

Pull siła

Mc 5x5
Wiosłowanie sztangą nachwytem 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Sztanga bic 4x8


Zmieniony przez - Młody Adonis w dniu 2018-08-05 19:34:33
Wysłana -
to juz lepiej podziel plan na gora dol 2x w tygodniu jak ma to miec sens
Wysłana -
Wersja góra/dół takze bedzie zajmowac ok 2-2,5h zarówno jak 4 dniowy plan push pull ktory przedstawiłem a to dla mnie niestety za dlugo. Zalezy mi na trenowaniu partii 2x w tyg ale to mi chyba sie nie uda
Wysłana -
no nie da sie miec ciastka i zjesc niastka a noge trzeba zrobic nie tylko dla korzysci samych miesni nog, ale i calej sylwetki
Wysłana -
Wiem ze nogi warto robić i robilem je jak cwiczylem planem fbw. Jednak ta partia zajmuje troche czasu którego i tak mam niewiele wiec wole ją pominąć przynajmniej na jakis czas. Chyba pozostaje mi split. Zdążę go ogarnac na pewno w mniej niz 2h lecz jestem do niego sceptycznie nastawiony.
Wysłana -
Spokojnie mozna gora dol zmieścić sie w 7 ćwiczeniach . jak by sie spiąć to 1.5h. Chcac nie chcac na treningu ze 6 cw musi byc.
Wysłana -
A da sie to tez zrobic z tym planem? Ewentualnie czy bys chcial go przerobic tak aby dało sie zmieścić w ustalonym przedziale czasowym.

Push pull 4 dniowy

Push siła

Przysiad 5x5
Wl 5x5
Ohp 5x5
Wyciskanie wąsko 4x6 lub dipsy 4x6

Pull hiper

Wiosłowanie nachwytem 4x8
Wioslowanie hantla 4x10
Podciaganie nachwytem/podchwytem/mlotkowo 4x8
Wznosy bokiem 3x12
Facepull 3x12-15
Bic supinacja 3x10-12

Push hiper

Przysiad 4x8
Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10
Rozpietki delikatny skos 3x12
Wyciskanie hantli siedząc 4x10
Wznosy przodem 3x10
Francuz leżąc 4x10
Ściąganie linek wyciągu górnego jednoracz 3x12

Pull siła

Mc 5x5
Wiosłowanie sztangą nachwytem 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Sztanga bic 4x8
Wysłana -
Jak długo trenujesz na siłowni? Za 1,5 godziny to można zrobić konkretny trening i nie przejmować się czasem.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź