SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Pomoc w ułożeniu planu (PILNE)

Wysłana -
Młody Adonis
Znaczy słyszałem ze przyśpiesza troche metabolizm. Faktycznie działa. Odkąd zacząłem jeść łyżeczkę dziennie cynamonu łatwiej bylo mi zrzucić wage.

Znacie może dobrą alternatywę dla sciagania linek wyciągu górnego na trica?


To zależy jak wygląda cały trening tricepsa. Ale możesz dać wyciskanie wąskie np na skosie ujemnym.
Wysłana -
Bez przesady, na spadek wagi mógł mieć wpływ szereg czynników: upały, dieta, więcej aktywności. Sądzisz, że to łyżeczka cynamonu załatwiła sprawę?
Wysłana -
Jeszcze jedno (pewnie juz ostatnie) co o tym myślicie. Czegoś nie za malo?

Push

1.Wyciskanie leżąc na klatke 5x5
2.Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10
3.Rozpietki delikatny skos dodatni 3x10-12
4.OHP 4x8
5.Wznosy bokiem hantli 3x12-15
6.Francuz leżąc 4x8

Pull

1.Wioslowanie sztanga 5x5
2.Wiosłowanie hantla 4x10
3.Podciaganie na drążku nachwyt 4x8
4.Facepull 3x12-15
5.Wznosy bokiem hantli 3x12-15
6.Uginanie przedramion ze sztangą 4x8

Robił bym to w zasadzie
Pon push
Sroda pull
Piątek push

Następny tydzien

Pon pull
Sroda push
Piatek pull

I tak analogicznie. Wiem ze nie ma nog i martwego ciągu ale ten plan jest dla mnie bardziej elastyczny.

Ronie220
Mysle ze to dolozylo swoją cegiełkę


Zmieniony przez - Młody Adonis w dniu 2018-08-07 21:12:51
Wysłana -
Cynamon wspomaga wrażliwość isnulinowa. Przyda się i na masie i na redu. Jednak jest to element dużo bardziej skomplikowanej ukladanki
Wysłana -
Młody Adonis
Jeszcze jedno (pewnie juz ostatnie) co o tym myślicie. Czegoś nie za malo?

Push

1.Wyciskanie leżąc na klatke 5x5
2.Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10
3.Rozpietki delikatny skos dodatni 3x10-12
4.OHP 4x8
5.Wznosy bokiem hantli 3x12-15
6.Francuz leżąc 4x8

Pull

1.Wioslowanie sztanga 5x5
2.Wiosłowanie hantla 4x10
3.Podciaganie na drążku nachwyt 4x8
4.Facepull 3x12-15
5.Wznosy bokiem hantli 3x12-15
6.Uginanie przedramion ze sztangą 4x8

Robił bym to w zasadzie
Pon push
Sroda pull
Piątek push

Następny tydzien

Pon pull
Sroda push
Piatek pull

I tak analogicznie. Wiem ze nie ma nog i martwego ciągu ale ten plan jest dla mnie bardziej elastyczny.

Ronie220
Mysle ze to dolozylo swoją cegiełkę



Zmieniony przez - Młody Adonis w dniu 2018-08-07 21:12:51


Czego ten plan się tyczy? Bo na stronie wcześniejszej już był cały rozpisany więc nieco się zgubiłem.
Wysłana -
Wrażliwośc insulinową poprawia wiele składników diety, z tego co pamiętam kwasy omega 3 również. Ale osobiście czy dorzucam wszystkie te elementy czy nie to nie zauważam zmian jeśli chodzi o samą redukcję.
Wysłana -
Ale z tego co kojarzę Ty schodzisz bardzo nisko z kaloriami na redu więc u Ciebie wrażliwość jest na dobrym poziomie.
Wysłana -
u mnie miks ALA, chrom, berberyna, gymnema sylwestre robi swoje
Wysłana -
rion10
Młody Adonis
Jeszcze jedno (pewnie juz ostatnie) co o tym myślicie. Czegoś nie za malo?

Push

1.Wyciskanie leżąc na klatke 5x5
2.Wyciskanie hantli skos dodatni 4x10
3.Rozpietki delikatny skos dodatni 3x10-12
4.OHP 4x8
5.Wznosy bokiem hantli 3x12-15
6.Francuz leżąc 4x8

Pull

1.Wioslowanie sztanga 5x5
2.Wiosłowanie hantla 4x10
3.Podciaganie na drążku nachwyt 4x8
4.Facepull 3x12-15
5.Wznosy bokiem hantli 3x12-15
6.Uginanie przedramion ze sztangą 4x8

Robił bym to w zasadzie
Pon push
Sroda pull
Piątek push

Następny tydzien

Pon pull
Sroda push
Piatek pull

I tak analogicznie. Wiem ze nie ma nog i martwego ciągu ale ten plan jest dla mnie bardziej elastyczny.

Ronie220
Mysle ze to dolozylo swoją cegiełkę




Zmieniony przez - Młody Adonis w dniu 2018-08-07 21:12:51


Czego ten plan się tyczy? Bo na stronie wcześniejszej już był cały rozpisany więc nieco się zgubiłem.


Znaczy to mial byc drugi plan na wypadek jak ten 4dniowy push pull okazal sie zbyt dlugi. No ale dobrze pisaliscie ze w ok 90min powinienem sie wyrobic. Dzisiaj pull hiper uwinalem w 70-80 min i gitara. Dzięki
Wysłana -
To czas bardzo dobry. Wiesz, jakoś bardzo sie spieszyć tez nie ma sensu.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź